Znaleziono 0 artykułów
07.02.2020
Artykuł sponsorowany

Historia z happy endem

(Fot. Marcin Tyszka)

W kolekcji Love Love marki Apart znajdziemy biżuterię idealną na walentynkowy prezent – delikatne kolczyki wysadzane diamentami, naszyjniki z lekkimi zawieszkami oraz pierścionki, które z powodzeniem można potraktować jako zaręczynowe. Łączą je motywy kojarzące się z harmonią, miłością i szczęściem. Choć najważniejsze jest oczywiście serce, towarzyszą mu symbole nieskończoności, koniczyny oraz wykres EKG.

Czego pragną Polki? Miłości jak z komedii romantycznej. Przypadkowego spotkania z przystojnym nieznajomym, gorącego romansu, wyznań miłości okraszonych drogocenną biżuterią. Marzenia kobiet spełniają się w kampanii reklamowej kolekcji Love Love marki Apart.

(Fot. Marcin Tyszka)

Przed obiektywem Marcina Tyszki, jednego z najpopularniejszych fotografów w Polsce, stałego współpracownika „Vogue Polska” i jurora rodzimej edycji „Top Model”, stanął tym razem duet modeli. Dla Kingi Wawrzyniak i Stanisława Obolewicza, gwiazd ostatniej edycji programu „Top Model”, udział w kampanii był nagrodą za zwycięstwo w jednym z zadań w ramach show – zmysłowej sesji w deszczu. Wtedy udowodnili, że oprócz talentu do modelingu mają także zdolności aktorskie. W kampanii Apart zagrali więc zakochaną parę, która spędza ze sobą upojne chwile w metropolii. Dla Kingi, którą na Instagramie obserwuje już 122 tys. fanów, sesja Marcina Tyszki oznacza wejście do pierwszej ligi. Zanim trafiła do „Top Model”, była III wicemiss Polski, zdobywała też doświadczenie jako gimnastyczka. Jej partner z planu – Staszek – obserwowany na Instagramie przez imponujące grono 220 tys. fanów, interesuje się boksem, tenisem i komiksami. Pasjami tworzy też graffiti. Od czasu programu i podpisania kontraktu z agencją szybko staje się gwiazdą modelingu.

(Fot. Marcin Tyszka)
(Fot. Marcin Tyszka)

Oboje ucieleśniają marzenie o parze idealnej – są młodzi, piękni i zakochani. Ona – kobieta sukcesu, on – pewny siebie przystojniak. Wiedzą, że realizacja zawodowa nie zastąpi spełnienia, które odczuwa się w miłości. Scenerią ich romansu są luksusowe hotele, ulice wielkiego miasta i eleganckie restauracje. Pokazują też, jak można celebrować swoje uczucie, nie tylko w tak wyjątkowy dzień, jakim są walentynki. Sesja Marcina Tyszki przekonuje, że cieszyć się chwilami we dwoje można zawsze i wszędzie. Odnaleźć wyjątkowość w codzienności pomagają piękne przedmioty.

Kampania prezentuje kolekcję Love Love marki Apart, w której znalazły się idealne prezenty na walentynki. Głównym motywem jest oczywiście serce, które występuje w kilkuset odsłonach, w tym również podkreślonych blaskiem diamentów. Symbol miłości łączy się z innymi elementami kojarzącymi się ze szczęściem – znakiem nieskończoności, koniczyną oraz wykresem EKG.

W kolekcji znalazły się delikatne kolczyki wysadzane kamieniami, dopasowane do nich naszyjniki, bransoletki, a także pierścionki, które z powodzeniem mogą pełnić funkcję zaręczynowych. Serce występuje w wielu wersjach – można wybrać element z jednym dużym motywem albo kilkoma drobniejszymi. Serca mają formę klasyczną – zaokrągloną, kobiecą i pełną, albo nowoczesną – geometryczną, lekką, pustą w środku. Na biżuterii serce często łączy się ze znakiem nieskończoności – w końcu prawdziwa miłość powinna być wieczna.

Uwagę zwracają także bransoletka z motywem EKG albo kolczyki z literkami układającymi się w słowo „LOVE”. W wersji najbardziej młodzieńczej – bransoletki ze sznureczka z zawieszką w kształcie serca albo nieskończoności. Z naszyjników do wyboru są te długie  z dużym sercem, które nosi się do pasujących z innymi symbolami szczęścia – koniczyną, nieskończonością i okręgiem. By jak najpiękniej podkreślić dekolt, naszyjniki nosi się po kilka naraz. Powinny być różnej długości, a najdłuższy może sięgać głęboko poza linię dekoltu. W walentynkowej propozycji marki Apart nie mogło zabraknąć ponadczasowej biżuterii Charms – naszyjników i bransoletek z własną kompozycją stylowych zawieszek ze srebra pozłacanego. Można je nosić zgodnie z pierwotną estetyką – w klimacie lat 80. – do małych czarnych z bufkami, skórzanych kurtek i falbaniastych bluzek, ale także w zupełnie współczesnym wydaniu – z obszerną marynarką, rozpiętą białą koszulą i jasnymi dżinsami.

(Fot. Marcin Tyszka)

Chociaż kolekcja w większości bazuje na prostych formach, pojawiają się także elementy z różowymi i czarnymi agatami w formie kuleczek. Dla ułatwienia każdy z elementów łączy się w zestaw, który można nosić razem (kolczyki do bransoletki i naszyjnika) albo osobno. Komplety pozwolą najbardziej konsekwentnie uzupełnić stylizację, ale pomieszane elementy z różnych zestawów sprawią, że look stanie się bardziej eklektyczny. Zwieńczeniem kolekcji są pierścionki z motywem serca albo jednym kamieniem. Zwłaszcza w walentynki mogą stać się pierścionkami zaręczynowymi.

W święto zakochanych Apart nie zapomina o mężczyznach. W kampanii zobaczymy elementy, które spodobają się nawet najbardziej wymagającym partnerom – zegarki, zawsze najpewniejszy prezent, a także bransoletki przypominające o ukochanej osobie i naszyjniki z symbolizującym wolność motywem pióra.

Dzięki biżuterii zakochanych łączą więc nie tylko pasja przygody, chęć łapania chwil i pragnienie wolności, lecz także dobry styl.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę