Znaleziono 0 artykułów
11.10.2023
Artykuł partnerski

Nowa era stylowych wearables

11.10.2023
Fot. Materiały prasowe

Coraz częściej obserwujemy połączenie technologii z modą. Ale marka Huawei właśnie wyniosła je na zupełnie nowy poziom. Podczas uroczystej premiery w Barcelonie poznaliśmy nowe produkty oraz kolejne kroki milowe dla całego rynku technologii noszonej, do której marka wnosi ideę „fashion forward”.

Technologia noszona, czyli wearables, kiedyś kojarzyła się z mało estetycznymi, ciężkimi urządzeniami. Ale Huawei zmienia sposób, w jaki patrzymy na tego typu gadżety. Marka pragnie dać użytkownikom możliwość spersonalizowania doświadczeń związanych z ich dobrostanem i aktywnością, bez godzenia się na kompromisy w kwestii stylu. Ale świetny design to dopiero początek, bowiem Huawei szczyci się także przełomowymi technologiami – szczególnie w obszarze sensorów i algorytmów oprogramowania wchodzących w skład udoskonalonej platformy – oraz jeszcze bardziej wszechstronnymi usługami zdrowotnymi. Wszystkie te cechy łączą w sobie nowe urządzenia marki, które 14 września zaprezentowano podczas uroczystej premiery w Barcelonie.

Fot. Materiały prasowe

Nowa generacja smartwatchy

O dobre samopoczucie należy dbać przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu. Urządzenia wearables są w tej misji nieocenionym wsparciem. Huawei świetnie rozumie ich znaczenie w życiu każdego z nas, dlatego nie ustaje w ciągłych innowacjach, by zapewnić użytkownikom jeszcze większą kontrolę nad własnym organizmem. Marka współpracuje z partnerami akademickimi i branżowymi, dzięki czemu dane zdrowotne otrzymywane przez użytkowników są nie tylko dokładne, lecz także przydatne. Co więcej, wearables Huawei zostały zaprojektowane tak, by aktywność fizyczna z nimi była przystępna i przyjemna. Dzięki pionierskim funkcjom, jak np. naukowy system Huawei TruSportTM, marka przekształciła urządzenia do noszenia w osobistych trenerów, których możemy mieć zawsze przy sobie – na naszym nadgarstku.

Fot. Materiały prasowe

Podczas wrześniowej premiery marka Huawei zaprezentowała m.in. urządzenia ze stylowej serii Huawei Watch GT 4. To najnowsza generacja popularnej serii Watch GT, która wprowadza ulepszone funkcje zdrowotne i sportowe. Nowe smartwatche są dostępne w rozmiarach 41 i 46 mm, co w połączeniu z odmienionymi pierścieniami aktywności czyni je jeszcze bardziej stylowymi i nowoczesnymi. Debiutuje też zupełnie nowa aplikacja „W formie” pozwalająca na śledzenie deficytu kalorycznego. Ulepszenia obejmują również algorytm TruSeen™ 5.5+, który zapewnia dokładność pomiaru zdrowia w oparciu o sztuczną inteligencję, inspirującą użytkowników do lepszego i sprawniejszego obserwowania siebie.

Prawdziwą gwiazdą premiery był Huawei Watch Ultimate Gold Edition – pierwszy w historii złoty smartwatch Huawei. Urządzenie przyciąga spojrzenia za sprawą złotej ramki i złotej koronki z trapezoidalnymi wzorami 3D wyrzeźbionymi w procesie grawerowania diamentowego. Wrażenie robi także tytanowy pasek z regulowaną klamrą motylkową w złotym kolorze wkomponowanym w technologii PVD .

Fot. Materiały prasowe

Jeszcze lepsze słuchawki, wyjątkowe okulary i nowe tablety

Słuchawki bezprzewodowe szybko stały się gadżetem, bez którego większość z nas nie wyobraża sobie już życia. Wszystkich fanów tego typu urządzeń ucieszy z pewnością fakt, że nowe Huawei FreeBuds Pro 3 są jeszcze lepsze. Zapewniają zrównoważoną estetykę wzornictwa z wiodącymi w swojej klasie możliwościami w dziedzinie jakości dźwięku, poprawiając wrażenia słuchowe użytkowników przyzwyczajonych do odbioru treści Hi-Fi. Słuchawki wyposażono w jednoczęściową, gładką obudowę wykonaną z nanoprzetworzonego szkła. A także podwójny przetwornik Ultra-hearing zapewniający wyraźniejsze wysokie tony i głębokie niskie tony oraz ulepszony korektor Triple Adaptive EQ odpowiadający za autentyczną jakość dźwięku.

Fot. Materiały prasowe

Goście premiery zwrócili też uwagę na nowe okulary Huawei Eyewear II. Ich ogromną zaletą jest zrównoważone wzornictwo idące w parze z wiodącą w swojej klasie technologią audio. Marka zaprezentowała także tablety Huawei MatePad PaperMatte, które w dotyku przypominają papier.

Nowi ambasadorzy marki: Sir Mo Farah i Pamela Reif

W Barcelonie goście premiery mieli okazję poznać nie tylko debiutujące urządzenia Huawei, ale też nowych ambasadorów marki. Zostali nimi złoty medalista olimpijski, światowy i europejski Sir Mo Farah oraz Pamela Reif – znana na całym świecie influencerka fitness i lifestyle.

– To niewiarygodne, że zarówno Huawei, jak i ja rozpoczęliśmy przygodę z fitnessem w tym samym czasie. W ciągu 10 lat, odkąd zaczęłam pracę jako profesjonalna trenerka fitness, technologia odegrała niezwykle istotną rolę, by pomagać ludziom w prowadzeniu zdrowszego życia – powiedziała Pamela Reif. – Huawei jest liderem tych innowacji i robi to w naprawdę fajny sposób. Cieszę się, że mogę być częścią tej przemiany.

Fot. Materiały prasowe

Ambasadorowie zgodnie przyznają, że dzięki wykorzystaniu najnowszych wearables w ich rutynie treningowej – w tym Huawei Watch GT 4 i Huawei Watch Ultimate – podnieśli wydajność treningów i lepiej zrozumieli stan swojego zdrowia, jednocześnie wprowadzając styl i modę do codziennego wyglądu.

– Gdy rywalizowałem na najwyższym światowym poziomie, korzystanie ze smartwatchy przyniosło mi i mojemu zespołowi trenerskiemu bezcenne spostrzeżenia. Przejście od profesjonalnego biegania do bardziej rekreacyjnego stylu życia sprawia, że jestem podekscytowany odkrywaniem tego, co życie ma do zaoferowania poza bieżnią. Noszę smartwatche na co dzień jako modny element stylizacji. To właśnie wtedy zegarki Huawei naprawdę błyszczą. Wyglądają tak dobrze, jak działają – podsumowuje Sir Mo Farah.

Jessica Mercedes Kirschner, lokalna ambasadorka Huawei, została twarzą kampanii promującej nowy model smartwachy z serii Watch GT.

Natalia Jeziorek
  1. Kultura
  2. Design
  3. Nowa era stylowych wearables
Proszę czekać..
Zamknij