Znaleziono 0 artykułów
24.07.2020

Ikea wypuszcza linię ubrań

(Fot. materiały prasowe)

Wygodne bluzy i T-shirty są równie proste i funkcjonalne jak meble szwedzkiego giganta. Już 6 sierpnia trafią do sprzedaży w Tokio. 

(Fot. materiały prasowe)

Białą bluzę z bawełny zdobi nadruk z logo marki. Na ulicach Tokio można wypatrzeć je na podróbkach bez metki Ikea. Być może to właśnie silny trend na logomanię w Japonii sprawił, że marka, która do tej pory tylko flirtowała z modą, pojawiając się na pokazach np. Balenciagi, postanowiła wreszcie wypuścić własną kolekcję ubrań. Zainteresowanie sprawdzi w kraju fashionistów. 

(Fot. materiały prasowe)

Pierwsza oficjalna kolekcja składa się z białych koszulek i bluz z kapturem ozdobionych przeskalowanym kodem kreskowym (nawiązanie do bestselerowego regału BILLY), logo marki i napisem „Design and Quality IKEA of Sweden” poszerzają ja gadżety: parasolki, materiałowa torba oraz dwa modele ręcznika i butelek na wodę. Cała kolekcja nosi nazwę EFTERTRÄDA, co po szwedzku oznacza „następcę”, a to sugeruje, że choć 6 sierpnia ubrania trafią do sprzedaży tylko w jednym miejscu na świecie, Ikea Harajuku w Tokio, to marka ma już dalszy plan działania.

(Fot. materiały prasowe)

 

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę