
Wygodne bluzy i T-shirty są równie proste i funkcjonalne jak meble szwedzkiego giganta. Już 6 sierpnia trafią do sprzedaży w Tokio.

Białą bluzę z bawełny zdobi nadruk z logo marki. Na ulicach Tokio można wypatrzeć je na podróbkach bez metki Ikea. Być może to właśnie silny trend na logomanię w Japonii sprawił, że marka, która do tej pory tylko flirtowała z modą, pojawiając się na pokazach np. Balenciagi, postanowiła wreszcie wypuścić własną kolekcję ubrań. Zainteresowanie sprawdzi w kraju fashionistów.

Pierwsza oficjalna kolekcja składa się z białych koszulek i bluz z kapturem ozdobionych przeskalowanym kodem kreskowym (nawiązanie do bestselerowego regału BILLY), logo marki i napisem „Design and Quality IKEA of Sweden” poszerzają ja gadżety: parasolki, materiałowa torba oraz dwa modele ręcznika i butelek na wodę. Cała kolekcja nosi nazwę EFTERTRÄDA, co po szwedzku oznacza „następcę”, a to sugeruje, że choć 6 sierpnia ubrania trafią do sprzedaży tylko w jednym miejscu na świecie, Ikea Harajuku w Tokio, to marka ma już dalszy plan działania.

Zaloguj się, aby zostawić komentarz.