Znaleziono 0 artykułów
19.03.2020

Klasyki z wyprzedaży, w które warto zainwestować

19.03.2020
Anna Winter, Alessa Winter i Olja Ryzevsk podczas tygodnia mody w Kopenhadze (Fot. Christian Vierig/Getty Images)

Podczas domowej kwarantanny poświęcamy się pracy, rodzinie i medytacji. To czas, żeby nadrobić odkładaną od tygodni lekturę i porozmawiać przez telefon z bliskimi. Sklepy i galerie handlowe pozostają zamknięte, jednak online wciąż możemy robić zakupy. Jeżeli chcecie skorzystać z sezonowych rabatów oferowanych przez marki, polecamy wybrać klasyki, które zostaną z wami na dłużej.

Po prostu wełna

Płaszcz Massimo Dutti, cena 699 zł (Fot. Materiały prasowe)

Hiszpańska marka Massimo Dutti słynie z eleganckich projektów, które charakteryzują się wysoką jakością wykonania. W szerokiej ofercie marki moją uwagę zawsze zwracają okrycia wierzchnie. Idealnie skrojone, o klasycznych i jednocześnie ciekawych fasonach odpowiadają potrzebom współczesnych kobiet. Wełniany płaszcz w odcieniu złamanej bieli to model o prostym kroju, zapinany na ukryty zatrzask. Klapy dodają mu elegancji, a zaszewki na plecach optycznie wysmuklają sylwetkę.

Snake effect

Mokasyny Dries Van Noten, cena ok. 1200 zł (Fot. Materiały prasowe)

Uwielbiała je Grace Kelly i Audrey Hepburn, a współcześnie ten model butów należy do stałego elementu stylizacji Kate Moss. Mokasyny przetrwały próbę czasu dzięki projektantom na czele z domem mody Gucci, który oferuje nam coraz nowsze wariacje na temat tego modelu butów. Belgijski projektant Dries Van Noten, z którym redaktor naczelny „Vogue Polska” Filip Niedenthal miał przyjemność rozmawiać do kwietniowego wydania naszego magazynu, proponuje mokasyny w głębokim brązie. Unikatowego charakteru dodaje im kremowy przód na wzór skóry krokodyla i klamra w stylu vintage.

Siła kobiecości

Sukienka &Other Stories, cena ok. 180 zł (Fot. Materiały prasowe)

– Pokocha ją twój facet, a matka nie będzie nic przeciwko niej miała – mówiła Diane von Fürstenberg, która z kopertowej sukienki uczyniła pozycję obowiązkową w szafie każdej kobiety. Ten model pasuje do każdego typu sylwetki, sprawdzi się w stylizacji biurowej, jak i podczas uroczystej kolacji. Sukienka, która królowała w latach 70., nie znika ze światowych wybiegów i ofert popularnych marek. Satynowa kreacja &Other Stories przyciąga uwagę bufiastymi rękawami i ognistym odcieniem. Z dżinsową kurtką i sneakersami sprawdzi się na spacerze, a z sandałkami na obcasie i efektownymi kolczykami – na eleganckim przyjęciu.

Nina Schwichtenberg podczas tygodnia mody w Berlinie (Fot. Christian Vierig/Getty Images)

Złamane serce

Marynarka MSGM, cena 1835 zł (Fot. Materiały prasowe)

Kolekcja na jesień–zima 2019–2020 domu mody MSGM była inspirowana włoskim magazynem o sztuce – „Flash Art”. Okładki vintage zostały zamienione na print, który pojawił się na dżinsach, sukienkach i koszulach. Złamane serce, które zdobi marynarkę w kratę, również nawiązuje do założonego w 1967 roku magazynu. Oversize’owy fason marynarki przełamie romantyczny charakter sukienek, a w połączeniu z białym T-shirtem i jasnymi dżinsami stworzy ponadczasowy look.

Klasyk z twistem

Koszula COS, cena ok. 155 zł (Fot. Materiały prasowe)

Jedną z najgłośniej komentowanych oscarowych stylizacji z lat 90. była kreacja Sharon Stone z 1998 roku. Aktorka pojawiła się na czerwonym dywanie w satynowej spódnicy Very Wang i białej koszuli GAP swojego męża. Klasyk, który każda z nas ma w swojej szafie, może przydać się w najmniej oczekiwanym momencie. Warto więc zaopatrzyć się w nowoczesną wersję tego ponadczasowego modelu. W ofercie marki COS znajdziemy białą koszulę z paskiem w talii. Idealny element do stworzenia minimalistycznego looku w skandynawskim stylu.

Rosie Huntington-Whiteley (Fot. Gotham/Getty Images)

Tweedowa fantazja

Spódnica Uterqüe, cena 325,50 zł (Fot. Materiały prasowe)

Tweedowe komplety autorstwa Coco Chanel przeszły do historii mody, stając się mundurkiem kobiet z wyższych sfer. Jednak nie tylko francuski dom mody sięga po ten popularny materiał. Co roku ubrania z wełny inspirowane słynnymi projektami Mademoiselle Chanel pojawiają się w ofercie sieciówek. Ołówkowa spódnica Uterqüe przyciąga uwagę złotymi dodatkami i szerokim pasem w talii. Rozcięcie z przodu dodaje jej zmysłowego charakteru. Jeżeli chcecie postawić na total look, zestawcie ją z pasującym żakietem o wydłużonej sylwetce.

Skandynawski sznyt

Dżinsy Totême, cena ok. 380 zł (Fot. Materiały prasowe)

Influencerka Elin Kling szybko zdała sobie sprawę, że popularność w internecie można przekuć w sukces w biznesie. Zaczęło się od magazynu „Style By”, który powstał w 2011 roku. Trzy lata później postanowiła założyć markę Totême, która dzięki rzeszy fanów szybko trafiła na takie platformy sprzedażowe jak Net-A-Porter i na listy zakupowe topowych influencerek. Nic więc dziwnego, że minimalistyczne projekty skandynawskiej marki wyprzedają się jak świeże bułeczki. Oprócz sukienek i płaszczy redaktorki mody pokochały dżinsy marki, w których czuć ducha vintage.

Modne onesie

Kombinezon Arket, cena ok. 290 zł (Fot. Materiały prasowe)

Czym zastąpić małą czarną, która wielokrotnie ratowała nas z modowych tarapatów? Odpowiedź jest banalnie prosta – czarnym kombinezonem! To ubranie, które nie wymaga od nas zbyt wiele wysiłku. Wystarczą odpowiednio dobrane buty, biżuteria i jesteśmy gotowe do wyjścia. Wśród przecenionych produktów marki Arket warto zwrócić uwagę na czarny kombinezon o luźnym kroju. Szeroki pasek pozwoli ładnie zaznaczyć talię, a trzy kieszenie nadają mu nowoczesnego charakteru.

Katarzyna Pietrewicz
Proszę czekać..
Zamknij