Limitowana kolekcja L’Oréal Paris x Mugler łączy modę ze sztuką makijażu

Francuski dom mody łączy siły z L’Oréal Paris. Efekt? Limitowana kolekcja kosmetyków kolorowych inspirowanych archiwami Muglera. To także otwarcie nowego rozdziału z dyrektorem kreatywnym Miguelem Castro Freitasem za sterami. L’Oréal Paris x Mugler to spotkanie dwóch światów – odważnej estetyki domu mody i innowacyjności globalnego kosmetycznego brandu.
Limitowana kolekcja L’Oréal Paris x Mugler to makijaż, który wymyka się regułom i staje się narzędziem transformacji oraz wyrażania siebie: od subtelnego dziennego looku po odważny make-up idealny na wieczór. Seria kosmetyków to zachęta do tego, by eksperymentować ze swoim wizerunkiem, rozwijać twórczą ekspresję i balansować odważnie na granicy tego, co realne i surrealistyczne.
L’Oréal Paris x Mugler: Nowy wymiar makijażu
Po 15 latach dzięki współpracy z L’Oréal Paris Mugler powraca do świata beauty z makijażem w swoim stylu. Rządzą ostre kontury, intensywne pigmenty, nieoczekiwane tekstury. Od wielowymiarowych oczu, przez świetlistą skórę, po magnetyczne usta. Każdy produkt z kolekcji został zaprojektowany jak element haute couture: by rzeźbić, podkreślać i prowokować.
Wyjątkowa kolekcja makijażu nie mogła obyć się bez spektakularnej kampanii. Odpowiada za nią wielokrotnie nagradzany reżyser Colin Solal Cardo. Muzyka stworzona została przez artystę Lukasa Heericha, za fotografię odpowiada zaś Txema Yeste, mistrzowsko, zacierając granice między rzeczywistością a fantazją, tworząc „scenerie marzeń” poprzez odważne użycie koloru.
Bohaterką filmowej wizji Colina, podkreślającej kobiecą siłę, została Kendall Jenner – twarz kampanii i Globalna Ambasadorka L’Oréal Paris. Wyjątkowa jest też sceneria kampanii, czyli historyczna, monumentalna siedziba Bibliothèque nationale de France w Paryżu – architektoniczne arcydzieło, od wieków będące symbolem francuskiego życia intelektualnego i artystycznego.
Kendall prezentuje w kampanii kreacje będące częścią kapsułowej kolekcji Mugler Re/Edit, czyli reedycji archiwów Muglera: bielizna z kolekcji „Le Tailleur Lingerie” z 1998 roku, szyfon z kolekcji „Le Tailleur Chimère” z 1997 roku oraz gorset Jeu de Paume z 1998 roku. Czwarta kreacja kampanii prezentuje fourreau papillon – suknię ze skrzydłami motyla z kolekcji „Les Insectes” z 1997 roku.
Każda z kreacji zainspirowała Harolda Jamesa, Global Make Up Artists L’Oréal Paris, do stworzenia czterech wyjątkowych makijaży. Ten nawiązujący do kunsztu bieliźnianych fasonów opiera się na mocnym spojrzeniu podkreślonym tuszem Augmented Volume Mascara o barwie głębokiej czerni, której kremowa formuła perfekcyjnie otula rzęsy. Wrażenia dopełniają intensywnie czerwone usta, które zawdzięczają swój kolor szmince Power Matte Lipstick w odcieniu Red 1974, stanowiącej hołd dla roku założenia domu mody Mugler.
Makijaż inspirowany kolekcją „Les Chimère” z 1997 roku to przede wszystkim matowe wykończenie, nawiązujące do eleganckiej prostoty stylu z wykorzystaniem Spectrum Nude Eyeshadow Palette do podkreślenia spojrzenia. Look dopełnia Power Matte Lipstick w kolorze Nude 03.

Jedna z najbardziej zmysłowych kreacji Muglera – gorset Jeu de Paume z 1998 roku – to balansowanie na granicy wolności i formy. Jej dopełnieniem na poziomie makijażu są: perfekcyjna skóra dzięki wyrównującemu cerę podkładowi w poduszce Cushion Foundation (odcień 04), lśniące kości policzkowe podkreślone Magnetic Radiance Stick w odcieniu Cristal oraz absolutnie zmysłowa Power Matte Lipstick Nude 03 o głębokiej brązowej barwie.

Zainspirowana legendarną kolekcją „Les Insectes” czarna, aksamitna suknia z rozłożystymi skrzydłami motyla, nawiązująca do procesu metamorfozy, sprowokowała Jamesa do wykorzystania niebieskiego odcienia z palety Midnight cieni Spectrum Eyeshadow i stworzenia hipnotyzującego makijażu oczu. Usta dopełnia subtelny Power Matte Lipstick w kolorze Nude 01.

Must-have’y z kolekcji L’Oréal Paris x Mugler
Makijaż L’Oréal Paris x Mugler można nosić od świtu do nocy, grać nim w zależności od nastroju, podkreślając własną wyjątkowość i moc. W kolekcji znalazły się produkty z miejsca zasługujące na miano bestsellerów: podkład w poduszce (w 10 odcieniach), eyeliner, tusz do rzęs, szminki, sztyfty rozświetlające i palety cieni do powiek.

Soft Glow Cushion to pierwszy w historii L’Oréal Paris podkład w poduszce w kompaktowym opakowaniu z lusterkiem. To w zasadzie kosmetyk szyty na miarę. Zachwyca swoim idealny dopasowaniem do skóry i rozświetlającym, niezwykle gładkim, naturalnym efektem. Jest jak druga skóra. Czaruje też wygodą aplikacji – można go nałożyć praktycznie w każdych warunkach. Co ważne: ma doskonałą trwałość.

Jeszcze więcej pełnowymiarowego blasku zapewni skórze Magnetic Radiance Stick. Ten komfortowy i wielozadaniowy kosmetyk, idealny do osiągnięcia rzeźbiarskiego efektu, znajdziemy w dwóch wersjach: neutralny Cristal i PVC o chłodnym, subtelnie niebieskawym odcieniu.

Mocny akcent w kolekcji L’Oréal Paris x Mugler zdecydowanie położony został na podkreślenie spojrzenia. Spectrum Eyeshadow Palette redefiniuje je i wyzwala kreatywność. Możemy wybierać między ciepłymi beżami z palety Nude i chłodnymi odcieniami Midnight. Magnetyzmu doda oczom duet Augmented Volume Mascara i niezwykle precyzyjny, płynny Sculptural Eyeliner w kolorze intensywnej czerni – dla nieskończenie długich, wręcz teatralnych rzęs i doskonałej graficznej kreski.

Last but not least: usta. Welwetowa, nasycona pigmentami Power Matte Lipstick została zamknięta w eleganckim, czarno-srebrzystym etui w czterech odcieniach: od subtelnych nude po czerwień Red 1974. Dzięki swoim pielęgnującym formułom z kwasem hialuronowym, pomadki z tej limitowanej serii wpisują się w rozwijający się trend „skinification”. Absolutnie komfortowe w noszeniu, przepięknie podkreślają usta.
Limitowana kolekcja L’Oréal Paris x Mugler dostępna jest wyłącznie w Notino.pl.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.