Znaleziono 0 artykułów
15.12.2021
Artykuł sponsorowany

Maffashion w okularach przeciwsłonecznych Valentino i Prady

(Fot. Materiały prasowe)

Sesja zdjęciowa z udziałem Julii Kuczyńskiej, influencerki, blogerki modowej i współwłaścicielki marki Eppram, oraz Aleksandry Kochańskiej, pasjonatki mody i właścicielki butiku optycznego w Gdyni, promuje najnowsze modele okularów Valentino i Prady dostępne w salonie Optyk Kochański

To nie pierwszy raz, gdy Marcin Tyszka uwiecznił najmodniejsze modele okularów przeciwsłonecznych dostępnych w ofercie Optyk Kochański. Sesja, którą można zobaczyć w mediach społecznościowych na profilach butiku Aleksandry Kochańskiej, powstała we wnętrzach Raffles Europejski Warsaw. Zdjęcia z udziałem Julii Kuczyńskiej „Maffashion” oraz właścicielki salonu Optyk Kochański promują najmodniejsze modele okularów przeciwsłonecznych od Valentino i Prady z grupy Luxottica. Połączenie w ramach jednego projektu produktów autorstwa dwóch wielkich domów mody nawiązuje do popularnego trendu współpracy topowych marek.

(Fot. Materiały prasowe)

Główne role w sesji zagrały okulary o wąskich, prostokątnych ramkach. Model od Prady, który jest dostępny w sprzedaży w trzech kolorach – białym, beżowym oraz niebieskim – ma geometryczną formę o nieco futurystycznym wyrazie. Jego uniwersalny charakter sprawia jednak, że są to okulary na każdą okazję. Modelom o podobnym kształcie marki Valentino wyrazistości dodaje ćwiek charakterystyczny dla tego włoskiego domu mody.

(Fot. Materiały prasowe)

Okulary tego typu doskonale wpisują się zarówno w biznesowy dress code w nowoczesnym wydaniu, jak i fantastycznie dopełniają sportowe stylizacje. Udowadnia to eklektyczny styl prezentującej je modelki. Maffashion bawi się modą jak nikt inny, łącząc najnowsze trendy i street style z niewymuszoną elegancją. Docenia też moc dodatków. Okulary, podobnie jak torebki i obuwie, nierzadko są jednym z najbardziej wyrazistych elementów jej stylizacji. I choć ich podstawowym zadaniem jest ochrona oczu przed promieniami słonecznymi, to dzięki nim każdy look można przenieść na wyższy poziom – tak jak zrobił to Bartłomiej Indyka odpowiedzialny za stylizację sesji.

(Fot. Materiały prasowe)

Z mocy, jaka drzemie w akcesoriach, doskonale zdaje sobie sprawę również Aleksandra Kochańska, która za pośrednictwem mediów społecznościowych z biznesu prowadzonego w Gdyni zrobiła ogólnopolską markę. Sumiennie prezentując wszystkie pojawiające się w sklepie Optyk Kochański nowości, spopularyzowała też możliwość doboru okularów na odległość. 

Zgodnie z trendami zaprezentowanymi na zdjęciach Marcina Tyszki, w sezonie zimowym 2021-2022 warto sięgać też po klasykę. Oprawki szylkretowe oraz w kolorze ponadczasowej czerni nie tylko prezentują się szlachetnie, lecz także nadają stylizacji bardziej wyrafinowany charakter. Chcąc być na czasie, wybierajmy kanciaste modele o prostokątnym kształcie.

Modele okularów Prada i Valentino zaprezentowane na zdjęciach są dostępne wyłącznie w Optyk Kochański.

Urszula Zwiefka
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę