
Marka The Odder Side debiutuje nową linią Essence, prezentując kampanię z pierwszą bohaterką cyklu Girls Of Film. W rolę muzy i modelki wciela się reżyserka Małgorzata Szumowska.
Kto śledzi poczynania marki The Odder Side, na pewno zauważył, że jej założycielki, Brygida Handzelewicz Wacławek i Justyna Przygońska, inspirujących styli i talentów poszukują po całym świecie. W ostatnich miesiącach w ubraniach ze swoich kolekcji portretowały mieszkańców Paryża, Amsterdamu i Zakopanego. – Cieszę się, że możemy zmienić teraz nieco perspektywę i skupić się nie na miejscach, co na pasjach łączących nasze bohaterki – mówi Justyna Przygońska. Jesienią punktem wyjścia staje się film.
Linia Essence marki The Odder Side odpowiada na potrzebę klasycznych i formalnych ubrań

– Wszystko zaczęło się od pomysłu na stworzenie nowej linii uzupełniającej nasze kolekcje. Essence, bo tak ją nazwałyśmy, to odpowiedź na zapotrzebowanie nasze i naszych klientek, które co prawda wieczorami chętnie wskakują w odważne sukienki The Odder Side, ale potrzebują też bardziej klasycznych czy formalnych ubrań – tłumaczy Justyna Przygońska. Pierwsza odsłona linii Essence trochę zdradza jej rolę i charakter. Znajdziemy tu marynarki w prążki, garniturowe spodnie o wymownej nazwie „Serious” i kurtki z wełny, w których przechodzimy niejeden sezon. Można w nich także zasiąść w fotelu przed ekranem. – Jesień to dla mnie filmowy sezon. Nadrabiam wtedy zaległości ze wszystkich ciepłych miesięcy, śledzę nowości, recenzje, gale wręczenia nagród – dodaje Przygońska zdradzając zamysł stojący za nową premierą.
Małgorzata Szumowska wystąpiła w kampanii linii Essence marki The Odder Side

Do współpracy przy kampanii duet The Odder Side zaprosił utytułowaną polską reżyserkę Małgorzatę Szumowską. – Już na etapie tworzenia kolekcji zastanawiałam się nad tym, kogo chciałabym zobaczyć w tych ubraniach. Marzyła mi się osobowość utytułowana, ale z pazurem. Od razu przyszła mi do głowy Małgorzata Szumowska, która od dawna robiła na mnie piorunujące wrażenie. Jest ikoną. Postacią bez wieku i bez kompleksów, taką, która uważa, że wszystko w życiu jest jeszcze przed nią. Ma ogromny apetyt na życie – tłumaczy Przygońska. Założycielkom The Odder Side imponują zarówno jej styl, jak i twórcza wszechstronność oraz metodyczne podejście do kariery. – To dla nas niesamowite wyróżnienie, że zgodziła się na współpracę z taką marką jak nasza – dodaje Justyna.
Przygońska zdradza, że takich ambasadorek będzie w tym sezonie w The Odder Side więcej. Niedługo marka planuje opublikować wywiady wideo z charakteryzatorką Agnieszką Hodowaną i hollywoodzką operatorką Magdaleną Górką. – To dla mnie kolejne onieśmielające, ale i dające wiatru w żagle spotkania – mówi Przygońska. Choć narracyjnie to duży krok dla marki, to sama kolekcja zdaje się powrotem do korzeni The Odder Side. – Ostatnie dwa sezonu pokazały nam, że nasze klientki bardzo doceniają minimalizm, od którego konsekwentnie uciekałyśmy przez jakiś czas. Chciałyśmy zaskakiwać, proponować zupełnie nowe jakości i fasony. Tymczasem same wybierałyśmy z naszych kolekcji rzeczy najbardziej nonszalanckie w swojej prostocie, praktyczne, miękkie, uniwersalne – wylicza. Ta uniwersalność przepuszczona przez filtr The Odder Side, wciąż pozostaje jednak najbardziej kusząca dla kreatywnych klientek. – Potwierdza tę tezę czarna, prościutka kamizelka, którą wyprzedałyśmy ostatnio w okamgnieniu. Okazuje się, że klientki ufają nam ze względu na dopracowany krój i jakość tkanin oraz dzianin. Wystarczy im świetny skład i sznyt, który jest w naszych projektach. To bardzo pokrzepiające – wnioskuje.
W kolekcji linii Essence pojawiły się m.in. płaszcze i marynarki

Prostota nie oznacza tu bowiem nudy. Potwierdza to choćby pudełkowy żakiet z nowej linii Essence ze złotym haftem. Klasyczny, ale bardzo rockandrollowy. Do kompletu, choć Przygońska woli te elementy nosić osobno, jest spódnica mini z tej samej tkaniny, która wygląda świetnie z T-shirtem czy swetrem oversize, który klientki The Odder Side mają w szafach najpewniej w kilku kolorach. W linii Essence znajdą grafitowy kardigan i kremowy model z ciekawa kopertową stójką.
Wełniane marynarki, szczególnie ta zielona w prążki, nadają się do biura i na wyjście po pracy, sukienki – brązowa z głębokim dekoltem i czarna z dwóch rodzajów materiału – na formalne wyjście. Na wierzch można narzucić wiązany w talii płaszcz z bufiastymi rękawami, który równie dobrze zagra z bluzą i kozakami. – Na wszystkich zdjęciach Małgorzata ma własne buty i biżuterię. Zależało nam na tym, żeby jej osobowość i ekspresja krzyczały z tych kadrów. To idealny sposób na noszenie tej kolekcji – podkreśla Przygońska. Klientkom też pozostawia wolną rękę. Najważniejsze, żeby w ubraniach The Odder Side mogły czuć się kobieco, wygodnie i nowocześnie.
Zdjęcia: Karolina Pukowiec
Modelka: Małgorzata Szumowska
Makijaż i włosy: Justyna Szczęsna
Stylizacja: Agata Pągowska, Brygida Handzelewicz Wacławek
Produkcja: Malwina Orfin/The Odder Side





Zaloguj się, aby zostawić komentarz.