Znaleziono 0 artykułów
18.12.2023

Spotkanie mody z technologią. Moliera2 i Motorola łączą siły

18.12.2023
Moliera 2 i Motorola ogłaszają współpracę (Fot. Materiały prasowe)

Związki mody i technologii są coraz silniejsze. Wzajemne oddziaływanie obu światów wybrzmiewa też we właśnie ogłoszonej współpracy Moliera2 i Motoroli.

Związki mody i technologii są coraz silniejsze. Wzajemne oddziaływanie obu światów wybrzmiewa także w świąteczno-noworocznej kampanii Moliera2, w której doskonałym dopełnieniem stylizacji stały się smartfony Motoroli w kolorach Pantone. A to dopiero początek współpracy obu marek.

Do kampanii Moliera2 wykorzystano flagowiec Motoroli – składany smartfon razr 40 ultra z największym na rynku ekranem zewnętrznym. – Nawiązanie współpracy z Moliera2 jest dla nas naturalną ewolucją, ponieważ w naszym DNA jest tworzenie nie tylko innowacyjnych, ale także pięknych urządzeń – mówi Anna Staszyńska, head of marketing w firmie Motorola. – Smartfony Motorola wyrażają charakter użytkownika swoją kolorystyką i mogą być elementem indywidualnego stylu. Bliska współpraca z Moliera2 pozwoli nam być w samym sercu kreowania modowych trendów – dodaje.

Moliera 2 i Motorola ogłaszają współpracę (Fot. Materiały prasowe)

Dzięki współpracy Motoroli z Instytutem Pantone smartfony producenta są sygnowane odcieniami Pantone, w tym kolorami roku: 2024 Peach Fuzz, który symbolizuje ciepło i nawiązywanie bliskich relacji, czy 2023 – Viva Magenta. Ale urządzenia przyciągają wzrok nie tylko wyjątkową barwą, ale i eleganckim designem, podkreślonym wyjątkowym wykończeniem, takim jak skóra wegańska.

Zdjęcia autorstwa Mateusza Stefanowskiego oddają klimat kameralnego spotkania w gronie najbliższych albo imprezy z przyjaciółmi. Indywidualizm, różnorodność oraz emocje w obecnym sezonie znajdują odbicie zarówno w kolekcjach światowych marek modowych, jak i w akcesoriach. Moliera2 i Motorola we wspólnym projekcie uchwyciły poczucie bliskości, radości oraz odkrywają piękną stronę technologii – mówi Bożena Boryczko, head of marketing & PR Moliera2.

Moliera2 i Motorola chcą wykraczać poza klasyczne ramy. Marki planują już kolejne działania na 2024 rok. Ich celem jest wyznaczenie nowych rozwiązań łączących świat mody i technologicznych innowacji.

Aleksandra Kupras
Proszę czekać..
Zamknij