Znaleziono 0 artykułów
08.11.2019

Moliera 2 otwiera nowy salon

Nowa przestrzeń Moliera 2  (Fot. Ernest Wińczyk)

Moliera 2 wyznacza w Polsce standardy luksusu. Marki, o których jest głośno za granicą, i te, które zyskują popularność na Instagramie, natychmiast pojawiają się na stacjonarnych i wirtualnych półkach butiku. Przy okazji 10. urodzin Moliera 2 zdecydowało się otworzyć nową przestrzeń. 

Na początku Moliera 2 przyciągało klientów przede wszystkim butami z czerwoną podeszwą. Nadal zresztą szpilki Christiana Louboutina są flagowym produktem butiku. Obok nich można wymienić ulubione pantofle bohaterek „Seksu w wielkim mieście”, czyli czółenka w odcieniu głębokiego indygo albo różu z połyskującą biżuteryjną klamrą od Manolo Blahnika. 

Moliera 2  (Fot. Ernest Wińczyk)

Inne pożądane marki, które znajdziemy w ofercie Moliera 2? Casadei, Zimmermann, Balmain, Isabel Marant, Alexander McQueen – to tylko kilka z nich. Moliera 2 to już nie tylko sklep, ale także prężnie działająca od 2012 roku platforma online (z dodatkowymi selekcjami takimi jak moda ślubna, outlet czy resort), butik na warszawskim placu Trzech Krzyży oraz sklep w Poznaniu. Z okazji 10. urodzin Moliera 2 zdecydowało się otworzyć kolejną nową przestrzeń. 

Usytuowana jest obok głównego salonu, a jej wnętrze urządzono w odcieniach fuksji. Na ścianie wyświetlane są filmy z kampanii reklamowych, na regałach i wieszakach kuszą torebki inspirowane aparatem fotograficznym, czyli Snapshot z kolekcji Marca Jacobsa, ciepłe kurtki Canada Goose, denimowe postrzępione szorty australijskiej marki One Teaspoon, intensywnie kolorowe bluzy, sneakersy i akcesoria Kenzo (nadal w większości ozdobione motywem tygrysa). 

Dodatki dostępne w ofercie Moliera 2  (Fot. Ernest Wińczyk)
Kolekcja marki La Mania (Fot. Ernest Wińczyk)

Swoją kolekcję prezentuje tu też La Mania, do tej pory dostępna w sprzedaży Moliera 2 wyłącznie za pośrednictwem internetu. Luksusowa polska marka oferuje oprócz wieczorowych sukienek przede wszystkim wygodne casualowe ubrania – bluzy z neonowym napisem „Mind blow”, spodnie dresowe z taśmami i czapki z daszkiem. 

Nowością jest także strefa beauty, która, jak zapowiadają właściciele Moliera 2, ma się sukcesywnie rozrastać. Na razie można znaleźć w niej kosmetyki takich marek jak Tom Ford, Balmain, 3LAB, Apotcare, Grown Alchemist, Etat Libre D’Orange, St Tropez czy Dr Russo. Oprócz szklanych słoiczków i butelek perfum do wyboru są również szczoteczki do twarzy kultowej już marki Foreo i maseczki Glamglow. 

Kosmetyki dostępne w ofercie Moliera 2  (Fot. Ernest Wińczyk)

Dodatkowo Moliera 2 swoje 10. urodziny świętuje limitowaną kolekcją – 10 znanych domów mody (Christian Louboutin, Manolo Blahnik, Aquazzura, Gianvito Rossi, Casadei, Alexandre Birman, Self-Portrait, One Teaspoon, Ruslan Baginskiy i Buscemi) stworzyło na wyłączność 10 kolekcjonerskich projektów. Wśród nich znalazły się sandałki na szpilce, sportowe buty, denimowe szorty oraz kaszkiety. Można je nadal kupić online i stacjonarnie, a także obejrzeć w kampanii wizerunkowej autorstwa Dagmary Radzikowskiej. Zdjęcia powstawały we wnętrzach apartamentu Chełmoński w hotelu Raffles Europejski Warsaw.

Jubileuszowa kampania Moliera 2  (Fot. Dagmara Radzikowska, Materiały prasowe)

 

Agata Wojtczak
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę