Znaleziono 0 artykułów
14.01.2019

Najpiękniejsza biżuteria z polską metką

14.01.2019
Fot. Getty Images

Geometryczne kolczyki, których nie powstydziłaby się Phoebe Philo. Bransoletka z symbolem nieskończoności, która stanie się talizmanem. Masywny pierścionek nawiązujący do lat 80. A może naszyjnik w kształcie księżyca? Najpiękniejszej biżuterii poszukałyśmy tym razem u polskich marek i projektantów.

Księżyc i gwiazdy

Naszyjnik Anka Krystyniak, cena 319 zł (Fot. Materiały prasowe)

Jeżeli jeszcze nie znacie projektów Anki Krystyniak, najwyższa pora to zmienić! Absolwentka Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi projektuje biżuterię wyjątkową, inspirowaną m.in. barokiem, indiańskimi pióropuszami, a także amuletami. Naszyjnik Lunula z kamieniami i symbolem gwiazdki to propozycją dla kobiet, które szukają prawdziwych unikatów. Sierp księżyca, czyli Luny, symbolizuje kobiecą energię, a także kreatywność i realizację marzeń. Utrzymany w klimacie naszyjników boho będzie wyglądał zjawiskowo w połączeniu z codzienną stylizacją.

I tak w nieskończoność

Bransoletka Lilou, cena 439 zł (Fot. Materiały prasowe)

Marka Lilou podbiła serca Polek personalizowaną biżuterią. Kolczyki, naszyjniki czy pierścionki marki można ozdobić wybranym grawerunkiem, który zamieni biżuterię w niezwykłą pamiątkę i talizman. Tym razem w naszej selekcji rezygnujemy z grawerunku na rzecz eleganckiej klasyki. Bransoletka z kolekcji Infinity została zaprojektowana w kształcie wzoru nieskończoności, który symbolizuje trwałość i wieczność. Jeżeli nie boicie się eksperymentować, zestawcie ją z pierścionkiem marki z tej samej kolekcji, by stworzyć total look.

Forma przede wszystkim 

Kolczyki Sote, cena 280 zł (Fot. Materiały prasowe)

W tym sezonie oprócz rzucających się w oczy dodatków stawiamy także na minimalistyczne formy, które subtelnie uzupełniają nasz look. Biżuteria marki Sote słynie dokładnie z takich projektów. Marka założona przez małżeństwo i duet projektantów – Elenę i Janka Lewczuków, oferuje biżuterię o ponadczasowej formie. Wykonywana tradycyjnymi technikami złotniczymi wpadnie w oko zarówno fankom minimalizmu, jak i osobom szukającym oryginalnych wzorów. Kolczyk Comet to model, który nie wymaga zapięcia. Cieńszy, zagięty drucik przekłada się przez dziurkę w płatku ucha i zaciska. Jakie to proste!

Chropowate piękno

Pierścionek Apart, cena 1519 zł (Fot. Materiały prasowe)

Marka Apart działa na polskim rynku od ponad 30 lat. W tym czasie w kampaniach marki pojawiły się takie gwiazdy, jak supermodelka Anja Rubik czy Kasia Smutniak, polska aktorka mieszkająca na stałe we Włoszech. W ofercie marki oprócz klasyków w postaci pierścionków zaręczonych można odnaleźć prawdziwe perełki. Inspirowany czasami antycznymi złoty pierścionek z kolekcji „Roma” to propozycja, która zachwyca naturalnością. Nie ma tutaj mowy o połysku. Na pierwszy plan wysuwa się chropowata powierzchnia, która przywodzi na myśl starożytne klejnoty. 

Medalion na medal

Naszyjnik Wishbone, cena 279 zł (Fot. Materiały prasowe)

W październiku premierowo na Vogue.pl zaprezentowaliśmy najnowszą kolekcję marki Wishbone, za którą stoją Daga Sierańska i Zuza Krasnodębska. Kampania, tak jak projekty marki, to pochwała prostoty. Złote medaliki z nowej kolekcji można nosić pojedynczo lub warstwowo, a także swobodnie bawić się długością i grubością łańcuszków. Naszyjnik Medallion zachwyca zawieszką przywodzącą na myśl dawne monety. Propozycja dla kobiet, które szukają połączenia minimalizmu i ekstrawagancji.

Mosiężny malachit

Kolczyki W.KRUK, cena 199 zł (Fot. Materiały prasowe)

W. KRUK to najstarsza marka jubilerska w Polsce. Jej historia sięga 1840 roku, gdy przy ulicy Wodnej 12 w Poznaniu Leon Skrzetuski otworzył swój pierwszy warsztat. Dziś w ofercie marki znajdziemy ogromny przekrój biżuterii i limitowanych kolekcji tworzonych często we współpracy z gwiazdami. W styczniowym numerze „Vogue Polska” w okładkowej sesji w długich kolczykach marki pojawiła się aktorka Magdalena Cielecka. Duże, składające się z trzech elementów, nawiązują do szalonych lat 70. i ery disco, ale sprawdzą się także w stylizacji w klimacie boho.

Siła sygnetu

Sygnet Selfie Jewelry, cena 269 zł (Fot. Materiały prasowe)

W przeszłości sygnety były częścią rodzinnej historii i przedstawiały herby rodowe. Co więcej, nosili je tylko mężczyźni. W dzisiejszych czasach te reguły na szczęście nie obowiązują. Od kilku sezonów sygnety wracają do łask za sprawą takich gwiazd jak Cara Delevingne czy Rosie Huntington-Whiteley. W wersji mini, midi, a nawet maksi! W kolekcji Selfie Jewelry znajdziemy kilka ciekawych propozycji, nie tylko gładkich, ale także zdobionych wzorami. Sygnet Imperial Chic Gold, który zdobi wygrawerowany kwiat, będzie wyglądał zjawisko na małym palcu. Sam lub w towarzystwie innych pierścionków nada naszej stylizacji oryginalnego charakteru.

Organic w wersji 2.0

Kolczyki 10 decoart, cena 220 zł (Fot. Materiały prasowe)

Marka 10 decoart, za którą stoi duet projektowo-wykonawczy Anna Pałubicka i Konrad Komorowski, to przede wszystkim zabawa formą. W swojej najnowszej kolekcji, którą premierowo zaprezentowaliśmy na Vogue.pl, projektanci szukają nowych, nieszablonowych rozwiązań. Kolekcja inspirowana współczesną Afrodytą to połączenie prostoty i awangardy. Geometryczną formę, której nie powstydziłaby się sama Pheobe Philo,  przyjmują kolczyki Organic. Bez nich stylizacja w stylu lat 80. na pewno nie będzie kompletna.

Morskie złoto

Bransoletka Rosa Gold Chains, cena 2300 zł (Fot. Materiały prasowe)

Limitowana ilość, kolekcje tworzone ze złota i kamieni szlachetnych, a do tego wykonywane ręcznie przez polskich mistrzów jubilerskich. Taką biżuterię oferuje marka Rosa Gold Chains, która działa na polskim rynku od 2012 roku. Projektantka i właścicielka marki, Agnieszka Rosa niedawno otworzyła drugi butik marki w Poznaniu, który mieliśmy okazję zobaczyć, podziwiając jednocześnie jej projekty. Bransoletka Sea Salt to propozycja, która przetrwa próbę czasu i wpisze się na listę klasyków damskiej garderoby. Wykonana z żółtego złota i zdobiona brylantem zachwyca młotkowaną fakturą, która delikatnie odbija światło.

Dziewczyna z perłą

Kolczyki KOPI, cena 250 zł (Fot. Materiały prasowe)

Sznur pereł na szyi to kwintesencja elegancji. Nieustannie towarzyszył takim ikonom stylu, jak Coco Chanel, Jacqueline Kennedy czy Audrey Hepburn. Perły od kilku sezonów nie znikają ze światowych wybiegów, ale pojawiają się nie tylko w formie naszyjników. Kolczyki z perłami w swoich ostatnich kolekcjach zaprezentowały domy mody Valentino i Dior. Polskie marki, takie jak KOPI, równie chętnie eksperymentują z tym niezwykłym dodatkiem. W swojej nowej kolekcji Natalia Kopiszka po raz kolejny stawia na nieregularne perły. Na co dzień i od święta.

Katarzyna Pietrewicz
Proszę czekać..
Zamknij