Znaleziono 0 artykułów
04.10.2023
Artykuł partnerski

Calzedomania w Mediolanie. Nogi na pierwszym planie

04.10.2023
Alessandra Ambrosio/ Fot. Materiały prasowe

Drugi show z cyklu „Calzedomania” podkreślał, jak popularny jest trend no pants look. W wyjątkowym pokazie nowej kolekcji Calzedonii udział wzięły m.in. Suki Waterhouse, Ashley Graham, Leighton Meester z „Plotkary”. A nosiły metaliczne legginsy jak z lat 80., seksowne kabaretki, rajstopy w geometryczne wzory, kwiatowe nadruki, napisy, rysunki, lamparcie cętki, klasyczne modele w drobne kropeczki oraz ponadczasowe, gładkie.

Każdy pokaz Calzedonii to ważne wydarzenie na rynku akcesoriów. Nic dziwnego, w końcu wywodząca się z Werony marka pozostaje w swoim segmencie w czołówce najlepszych. Jest obecna aż w 55 krajach, posiada ponad 2150 punktów sprzedaży detalicznej oraz nowoczesne kanały e-commerce, działające na 33 rynkach. Projekty włoskiego brandu słyną z doskonałej jakości, niebanalnych wzorów, innowacji oraz współpracy z najpopularniejszymi gwiazdami, topowymi influencerkami, supermodelkami.

Leighton Meester/ Fot. Materiały prasowe

Podczas pokazu w tętniącym życiem Mediolanie główną rolę odgrywały rajstopy i inne elementy garderoby eksponujące nogi. Warto zaznaczyć, że rajstopy to mocny trend sezonu, który rządził na wybiegach kolekcji na jesień-zimę 2023. No pants look robi absolutną furorę, a mistrzyniami stylizacji „bez spodni” są m.in. Emma Corrin, Hailey Bieber, Kendall Jenner. Calzedonia nigdy nie pozostawała obojętna na aktualne tendencje w modzie.

Pokaz „Calzedomania”: Spektakularna inauguracja tygodnia mody w Mediolanie

W rajstopach marki w imponującej przestrzeni Allianz MiCo, w mediolańskiej dzielnicy Portello, w centrum jednej z najbardziej futurystycznych części miasta, wystąpiły m.in. znana z serialu „Plotkara” Leighton Meester, modelki Alessandra Ambrosio, Toni Garrn i Ashley Graham oraz aktorka, modelka, piosenkarka Suki Waterhouse.

W Mediolanie nie zabrakło także stylowej polskiej reprezentacji. Po długim purpurowym dywanie przeszły Julia „Maffashion” Kuczyńska, Julia Wieniawa, Klaudia El Dursi oraz Agata „Agatycze” Sieramska z partnerem, piłkarzem Arkadiuszem Milikiem. Stylizacje, których ważnymi elementami były czarne rajstopy, podkreślały temperamenty modelek i modeli, ich przebojowość.

Julia Wieniawa/ Fot. Materiały prasowe

Był to już drugi show z cyklu „Calzedomania”. Pierwszy, w równie widowiskowym wydaniu, odbył się w 2022 r. w Paryżu, we wspaniałej scenerii Palais Brongniart. Tym razem, 19 września 2023 r., huczne wydarzenie włoskiej marki otworzyło mediolański fashion week.

– Rajstopy, podkolanówki i skarpety, będące niegdyś jedynie funkcjonalnym elementem damskiej garderoby, stanowią dziś coraz istotniejszą część stylizacji. Ba, niekiedy są wręcz jej głównym elementem – mówi Sandro Veronesi, założyciel i właściciel marki. – Calzedonia zawsze podążała za trendami. Teraz, gdy nasze produkty same w sobie stały się trendem, zamierzamy jeszcze mocniej uczestniczyć w modowym uniwersum.

Ashley Graham/ Fot. Materiały prasowe

Pokaz „Calzedomania” był spektakularną inauguracją tygodnia mody. Ale gdy za produkcję wydarzenia odpowiada agencja Villa Eugénie, stojąca od ponad trzech dekad za niezapomnianymi, zapierającymi dech w piersiach pokazami i eventami na całym świecie, wiadomo, że będzie niesamowicie.  

Toni Garrn/ Fot. Materiały prasowe

„Leg Runway”: Rajstopy na pierwszym planie

Podczas tego wydarzenia, nazwanego „Leg Runway”, można było zobaczyć nogi przyodziane w metaliczne legginsy jak z lat 80., seksowne kabaretki, rajstopy w geometryczne wzory, kwiatowe nadruki, napisy, rysunki, lamparcie cętki czy ozdobione widocznym szwem na całej długości. Były też wersje przezroczyste w połączeniu z kryjącymi lub cekinowymi majtkami czy też klasyczne rajstopy w drobne kropeczki oraz gładkie ponadczasowe modele.

Fot. Materiały prasowe

– Calzedonia oferuje swoje produkty wszystkim kobietom i na każdą okazję – tłumaczy Veronesi. – W kolekcji znalazły się więc rajstopy i na co dzień, i na wielkie wyjście. Wśród wzorów nie brakuje klasyki, ale miłośniczki mody znajdą dla siebie też szeroki wybór najmodniejszych modeli efektownie podkręcających stylizacje.

Największym hitem kolekcji są rajstopy z serii exclusive edition, stworzone przez markę Calzedonia specjalnie na potrzeby drugiej edycji „Calzedomanii”. To model z efektem przezroczystości i opaskami ozdobionymi błyszczącymi dekoracjami. Będzie dostępny w wybranych sklepach i sprzedaży online.

Julia Kuczyńska/ Fot. Materiały prasowe

Wszystkie modelki biorące udział w wydarzeniu zostały wybrane przez markę Calzedonia podczas jedynego w swoim rodzaju „Legs Casting”.

„Calzedomania”: Spektakularny show Calzedonii w Mediolanie

Ale pokaz to nie wszystko. Calzedonia w ramach drugiej edycji „Calzedomanii” przygotowała bowiem dla gości totalny show, niczym z ekscentrycznej burleski. Akcent, oczywiście, postawiono na nogi, by wyeksponować ekscytujące nowości z jesienno-zimowej kolekcji marki.

Wieczór uświetniła choreografia autorstwa Kevina Vivesa, który może pochwalić się współpracą z takimi artystami, jak Céline Dion, Justin Bieber czy Kylie Minogue. W programie były też taniec na rurze w wykonaniu mistrzyni w tej dziedzinie, Martiny Storti, oraz spektakularne popisy akrobatyczne na monumentalnym żyrandolu, zaprezentowane przez gwiazdę Moulin Rouge, Lei Toran Jenner.

Fot. Materiały prasowe

Najbardziej spektakularnym występem podczas „Calzedomanii” był performance artystki akrobatki Louise Kelly, która do swojego popisowego numeru wykorzystała gigantyczną lustrzaną dyskotekową kulę. Wielkie wrażenie robiły na gościach również wyrafinowane dekoracje, nadające całemu wydarzeniu surrealistyczny, jedyny w swoim rodzaju klimat.

Calzedonia w wielkim stylu zainaugurowała nowy sezon z trendem no pants look.

Nowa kolekcja marki Calzedonia będzie dostępna od ///do wpisania///. Dowiedz się więcej na stronie calzedonia.com.pl.

Natalia Hołownia
Proszę czekać..
Zamknij