Znaleziono 0 artykułów
07.05.2020

Spragnieni słońca

Redakcja Vogue.pl

Nie tylko stylowe panamy wyplatane z ekwadorskiej słomy, czarne daszki i klasyczne kapelusze z trawy morskiej. Na nadchodzące lato marka Paris+Hendzel przygotowała sześć nowych modeli nakryć głowy. Możemy podziwiać je w kampanii sfotografowanej w portugalskim Colares – najdalej na zachód wysuniętym punkcie Europy.

Stęsknieni za słońcem planujemy wakacje, albo przynajmniej długie weekendowe spacery. W ten klimat doskonale wpisują się kapelusze, które mają coś z modowej ekstrawagancji, ale latem są zupełnie usprawiedliwione, bo stanowią świetną ochronę przez skwarem. W tym sezonie bestsellerowe modele marki Paris+Hendzel przyjmują nową formę. Kanotiery, pensjonarskie kapelusiki z wąskim rondem, przypominające atmosferę filmu „Piknik pod wiszącą skałą”, ale też duże, wyplatane ze słomy teardropy pojawiają się w nowych ciepłych kolorach. Zostają też ozdobione mosiężnymi główkami lwa, czyli logo marki. Obok nich debiutuje zupełna nowość – boater, czyli wyplatany ręcznie kapelusz z płaską główką. Może przypominać nakrycie głowy gondoliera, choć Paris+Hendzel nadaje mu elegancki, biały kolor. Szlachetne dodatki takie jak skórzane paski, złote nity i wytłaczane logo podkreślają tylko jego niecodzienny charakter.

Zdjęcia: Anastasiia Gerak
Produkcja: Paris+Hendzel Studio

1/11Nowa kolekcja kapeluszy Paris+Hendzel

Proszę czekać..
Zamknij