
Marki Levi’s i sacai po raz drugi połączyły siły, aby stworzyć wspólną kolekcję. Tym razem japoński brand zajął się modową dekonstrukcją kultowych fasonów jeansowego brandu. Nowy sznyt zyskały denimowe kurtki, spodnie i kombinezon.
Sacai została założona w 1999 roku przez Chitose Abe, wcześniej projektującą dla marek Junya Watanabe i Comme Des Garçons. Ubrania brandu charakteryzuje połączenia różnych materiałów, form i funkcji. Jej nowatorskie podejście doceniło wiele muzeów i instytucji kultury.
– Nasza druga współpraca z sacai pokazuje, jak wiele można jeszcze powiedzieć o Levi’s. Dzięki wyjątkowemu spojrzeniu sacai reinterpretujemy nasze najbardziej ikoniczne projekty, przesuwając granice kreatywności, a jednocześnie pozostając wierni temu, co definiuje Levi’s od zawsze – mówi Leo Gamboa, Senior Director of Collaborations Design w Levi’s.

W kolekcji Levi’s x sacai zreinterpretowano na nowo klasyczne modele
W kolekcji damskiej nie można przejść obojętnie obok kurtki łączącej detale fasonów Type I, II i III. Tak powstał unikalny projekt o lekko rozszerzanym, pudełkowym kroju, wykończony precyzyjnie lamowanymi szwami i konstrukcyjnymi klinami. Do uszycia Matelassé Twill Jacket Chitose Abe użyła autorskiego materiał sacai, wykończonego denimowym środkiem. Miłośniczkom jeansu spodoba się również kombinezon z gorsetową górą i szerokimi nogawkami, który świetnie będzie wyglądał zarówno ze szpilkami, jak i wygodnymi crocsami.
Męską linię charakteryzuje prostota. Znajdziemy tutaj katanę o minimalistycznym kroju oraz dwustronną kurtkę z filcowym kołnierzem i złotymi guzikami sygnowanymi przez sacai. Model dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych: indigo x black oraz blue x khaki nylon. Nie zabrakło także szerokich spodni z obniżonym stanem, który już od kilku sezonów na nowo powrócił do trendów.
– Praca z zespołem projektowym Levi’s i z ich kultowymi projektami była dla mnie prawdziwą przyjemnością – podsumowuje Chitose Abe.
Kolekcji towarzyszy sesja zdjęciowa inspirowana Jamesem Deanem – jego autentycznością i młodzieńczą energią. Przed obiektywem Craiga McDeana stanęli Chase Sui Wonders i Chandler Frye, za stylizacje odpowiadał Karl Templer.
Kolekcja zadebiutuje 26 maja w pop-upie Selfridges, dzień później w Landmark Hong Kong, a od 28 maja dostępna będzie na Levi.com, w aplikacji Levi’s oraz w wybranych butikach marki i sacai.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.