Znaleziono 0 artykułów
06.03.2024

Nowa, niszowa marka okularów Cutler and Gross debiutuje na polskim rynku

06.03.2024
Cutler and Gross / (Fot. Materiały prasowe)

Marka Cutler and Gross słynie z unikatowych okularów. Docenią je modowi indywidualiści, którzy lubią wyróżniać się z tłumu i darzą szczególnym szacunkiem ręcznie wykonywane produkty. Dzięki marce OOPawelec miłośnicy wyjątkowych akcesoriów będą mogli kupić je w Polsce.

Marka Cutler and Gross, doceniana nawet przez koneserów, może poszczycić się bogatą historią. Została założona w 1969 roku przez dwójkę przyjaciół, którzy postanowili połączyć swoje pasje, włoskie rzemiosło i technikę. Ich wyjątkowe projekty doceniają osoby, dla których okulary stały się częścią wizerunku. Modele Cutler and Gross w swoich kolekcjach mają takie gwiazdy, jak Sam Smith, Anya Taylor-Joy, Daniel Craig, Bill Nighy, Oscar Isaac oraz Róisín Murphy.

– Brakowało w moim portfolio marki, która odpowie na potrzeby osób, które cenią indywidualizm w okularach połączony z jakością i minimalizmem w najlepszym wydaniu. Cutler and Gross to ręcznie wykonywane okulary, które nie krzyczą mocnym logo. Uwagę przyciągają wykonanie i detale – mówi Pamela Pawelec, właścicielka OOPawelec, która wprowadza brand na polski rynek.

Niepowtarzalne modele okularów Cutler and Gross

Cutler and Gross / (Fot. Materiały prasowe)

Założyciele marki byli architektami optycznymi, którzy dążyli do tego, by to właśnie niepowtarzalny design, a nie logo, wyróżniał ich okulary na tle innych marek. Na pierwszym miejscu stawiali dbałość o detal, najwyższą jakość i nietuzinkowy projekt. Dziś ich okulary powstają w sercu włoskich Dolomitów, gdzie każda oprawka jest poddawana metodycznej obróbce poprzez 42 odrębne procedury. Projektanci marki hołdują zasadzie „mniej znaczy więcej”. Przez drobne niedoskonałości i proste, surowe krawędzie, charakterystyczne dla marki, każdy model jest unikatowy.

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij