Znaleziono 0 artykułów
30.11.2023
Artykuł partnerski

Bimba Y Lola: Nowy model torebki z kryształkami Swarovskiego

30.11.2023
Fot. Materiały prasowe

Zimowe, świąteczne, rodzinne spotkania nie muszą być nudne, klasyczne, przewidywalne. Na pewno nie będą z ubraniami oraz dodatkami z nowej kolekcji BIMBA Y LOLA. Jest wśród tych projektów torebka z kryształkami Swarovskiego.

W świecie BIMBA Y LOLA nic nie jest dosłowne, za to wszystko zachęca do nieskrępowanej zabawy. Nie inaczej hiszpańska marka proponuje spędzić nadchodzący świąteczny i karnawałowy czas. Ma być radośnie, kolorowo, z wyczuwalną nutką szaleństwa, lecz także z pewną dozą nostalgii. W końcu grudzień zwiastuje nadchodzący koniec roku, a tym samym skłania do podsumowań, rozmyślań czy spotkań, na które przez ostatnich 11 miesięcy ciągle nie było czasu. Jest to jednak melancholia na wesoło – jej symbolem może być nowy model torebki BIMBA Y LOLA – Hobo Pocket Bag z kryształkami Swarovskiego.

BIMBA Y LOLA: Moda to zabawa

BIMBA Y LOLA ponownie wyraźnie mruga do nas okiem. Kryształy symbolizują przecież to, co ponadczasowe, szlachetne, najcenniejsze. W zestawieniu na przykład z nasyconą zielenią zyskują jednak zupełnie inny, mniej zobowiązujący charakter. Bardziej niż klasyczną elegancję przywołują na myśl szaleństwo, radość i zabawę. Dodatkowo niektóre z kryształków Swarovskiego zdobiących torebki mają kształt serduszek. Ten drobny detal podkreśla przesłanie marki BIMBA Y LOLA – moda to zabawa, więc nie traktuj jej zbyt serio.

W podobnym przekornym duchu utrzymana jest cała świąteczna kolekcja hiszpańskiej marki. Bo kto powiedział, że przy suto zastawionym stole ma wiać nudą? Czasy, gdy strój świąteczny miał być po prostu elegancki, dawno przecież minęły. Teraz święta to nie tylko spotkania w gronie najbliższych, lecz również prawdziwa rewia mody!

Fot. Materiały prasowe

Twarzą świątecznej kampanii BIMBA Y LOLA została Caroline Polachek. Stylowa amerykańska kompozytorka i wokalistka, która wystąpiła na festiwalu Open’er 2023, została okrzyknięta królową avant-popu. Słynie z wysokiego głosu – raz przeszywającego, innym razem uwodzicielskiego, oraz oryginalnych muzycznych aranżacji.

W najnowszej kampanii hiszpańskiej marki Polachek wciela się w intrygującą piękność, która jakby przypadkiem znalazła się na trącącej myszką noworocznej imprezie wśród cioć, babć i piętrzących się pod sufit wypieków, zdecydowanie wysokokalorycznych. Entourage w stylu retro przywodzi też na myśl amerykański „prom”, bal rodem z lat 80. XX w. Nie brakuje kiczowatego dekoracyjnego przepychu: srebrnych połyskujących girland, błyszczących balonów, wszechobecnego konfetti i cukierkowych stylizacji gości. Sam film wygląda zaś, jakby został nagrany na kasecie VHS.

Caroline Polachek i Hobo Pocket Bag

Obok fascynującej Polachek w centrum kampanii jest właśnie nowy model torebki BIMBA Y LOLA. Hobo Pocket Bag wykonana została ze skóry, a można ją kupić w aż sześciu niebanalnych kolorach: beżowo-szarym, jasnozielonym, khaki, wiśniowym, w odcieniu kuszącej truskawkowej czerwieni oraz lekko matowej wyrafinowanej czerni. Każdą wersję zdobią oczywiście połyskujące kryształki Swarovskiego, mieniące się w różnych kolorach. Hobo Pocket Bag bez wątpienia stanie się przebojem sezonu.

Fot. Materiały prasowe

Nową, świąteczno-sylwestrową kolekcję BIMBA Y LOLA dopełniają sukienki z charakterystycznym motywem serc, frędzlami, asymetrycznymi ramiączkami oraz wymyślnymi rękawami. Nie brakuje też kreacji z pelerynami i drapowanymi liniami dekoltu. Wyjątkową propozycją jest również skórzany zestaw składający się z topu maksi z broszką w kształcie serca oraz spodni ozdobionych drobnymi metalowymi oczkami.

Fot. Materiały prasowe

Kolekcję dopełnia charakterystyczna kolorowa, skłaniająca do uśmiechu biżuteria, z której słynie BIMBA Y LOLA. Tym razem pośród wielobarwnych kamieni królują serca i gwiazdy – motyw przewodni karnawałowej linii marki.

Cała kolekcja jest niezwykle spójna – odpowiednio dziewczyńska i wyrafinowana, zaprojektowana na przekór powszechnym trendom, tak by noszące ją osoby wyróżniały się z tłumu i podkreślały dzięki marce BIMBA Y LOLA swoją wyjątkową osobowość.

Fot. Materiały prasowe

Zdjęcia i film do nowej kampanii BIMBA Y LOLA z udziałem Caroline Polachek zrealizowała znana artystka fotografka Petra Collins. Collins, prywatnie przyjaciółka Seleny Gomez, słynie z klimatycznych ujęć, balansujących w swojej estetyce na granicy jawy i snu, zwykle w duchu retro. Jej wyjątkowe kadry wprowadzają w magiczny i nostalgiczny nastrój. Fotografka współpracowała już m.in. z Olivią Rodrigo, Barbie Ferreirą (gwiazdą serialu „Euforia”), Chloë Sevigny oraz tworzyła okładki dla wielu znanych magazynów, m.in. dla „Vogue Singapore”. Z marką BIMBA Y LOLA Collins pracowała też rok wcześniej – współtworzyła kampanię, w której udział wzięła aktorka Natasha Lyonne, gwiazda serialu „Poker Face”.

Więcej informacji o nowej wyjątkowej kolekcji BIMBA Y LOLA i torebce Hobo Pocket Bag z kryształkami Swarovskiego na tu zostanie wpisany adres.

Natalia Hołownia
Proszę czekać..
Zamknij