Znaleziono 0 artykułów
26.08.2019

Nowy serial producenta „Harry’ego Pottera”

Producent David Heyman na premierze „Pewnego razu... w Hollywood” (Fot. Tim P. Whitby/Getty Images for Sony)

„Clickbait” skupi się negatywnym wpływie mediów społecznościowych na nasze życie. Nową produkcję Netfliksa wyreżyseruje Brad Anderson.

Netflix zapowiedział nowy projekt, który ma powtórzyć sukces „Black Mirror”. „Clickbait” to trzymający w napięciu serial o mediach społecznościowych, ich wpływie na nasze życie i zachowanie. Projekt skupi się na rosnącym dystansie między tym, co wirtualne a tym, co rzeczywiste oraz zagrożeniach wynikających z płynności granicy między nimi. Za kamerą stanie Brad Anderson, reżyser serialu „Grzesznica”. 

W projekt zaangażowano Davida Heymana. Producent ma na swoim koncie takie filmy jak saga o Harrym Potterze, nagrodzoną siedmioma Oscarami „Grawitację”, a ostatnio także „Pewnego razu… w Hollywood”. Oprócz Heymana w projekt zaangażowano Tony’ego Ayresa, australijskiego producenta, reżysera i twórcę serialu „The Glitch”. „Clickbait” powstanie w Melbourne, stając się tym samym pierwszą australijską produkcją dla portalu streamingowego. Na razie nie wiadomo, kto wystąpi w serialu, ani kiedy rozpoczną się zdjęcia.

Julia Właszczuk
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę