Znaleziono 0 artykułów
02.09.2022

Chanel Coco Mademoiselle: Zapach dla współczesnej damy

02.09.2022
Keira Knightley w kampanii Coco Mademoiselle (Fot. Materiały prasowe/Chanel)

Dom mody Chanel słynie nie tylko z ponadczasowych kreacji, ale i urzekających perfum. Od lat hitem sprzedażowym marki jest zapach Coco Mademoiselle stworzony dla kobiet, które nie boją się wyzwań. 

Początki zapachu Coco Mademoiselle sięgają 2001 roku, a za jego kompozycję odpowiedzialny był związany z Chanel od 1975 roku Jacques Polge, który stworzył także Coco i męskie Allure. Bukiet Mademoiselle jest bardzo złożony, o czym świadczy już sama nazwa. Nuty łączą w sobie młodzieńczy pseudonim Gabrielle Chanel i tytuł, jaki nadano jej, gdy stała się jedną z najbardziej wpływowych kobiet w historii mody.

Keira Knightley w kampanii Coco Mademoiselle (Fot. Materiały prasowe/Chanel)

Stworzony dla buntowniczek kochających elegancję, Coco Mademoiselle wyznacza trendy. Ambasadorką wibrującego zapachu została Keira Knightley, która wcieliła się w rolę pełnej pasji paryżanki. Takiej, która doskonale wie, czego chce od życia.

Na wodę perfumowaną Coco Mademoiselle składają się nuty świeżych cytrusów ze zmysłową paczuli. Esencja pomarańczy przeplata się z akordami jaśminu i róży, zaś wyrafinowany wetiwer podkreśla wyrazisty charakter kompozycji.

Kampania Coco Mademoiselle (Fot. Materiały prasowe/Chanel)

Mocniejsze wrażenia sensoryczne zapewni nam Coco Mademoiselle Intense. Drzewno-ambrowy zapach o orientalnym charakterze jest zmysłowy, intensywny i uzależniający. Na lato zaś świetnie sprawdzi się woda toaletowa, której świeżość podkręcona została sycylijskim grejpfrutem.

Kampania Coco Mademoiselle (Fot. Materiały prasowe/Chanel)

Dwa lata temu do rodziny zapachów z linii Coco Mademoiselle dołączyła LEau Privée. Choć delikatniejsza od poprzedniczek, wciąż rozpala zmysły. Woda ma nas otulać, gdy śpimy. Głębokie piżmo zostało złagodzone jaśminem i płatkami róży, a drzewny aromat został wyciszony, by zapach nie przytłaczał i stanowił idealne zwieńczenie wieczornego rytuału.

Dla miłośniczek Mademoiselle marka przygotowała również linię uzupełniającą: mgiełkę do włosów, dezodorant, żel po prysznic oraz krem i olejek do ciała, aby mogły korzystać z ulubionego zapachu jak najczęściej.

Aleksandra Kupras
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę