Znaleziono 0 artykułów
19.09.2020
Artykuł partnerski

Poczuj przyjemność

19.09.2020
(Fot. Marcin Kempski)

Nie wstydź się, ośmiel się, pokaż, czego pragniesz. #PrzekroczGranicePrzyjemności to hasło kampanii Magnum Ruby z udziałem aktywistki, influencerki i supermodelki Anji Rubik.

Najmodniejsza fryzura sezonu, czyli francuski bob, kocie kreski na oczach, odważnie wyeksponowany dekolt. Aktywistka, influencerka i supermodelka Anja Rubik na zdjęciach Marcina Kempskiego, autora sesji okładkowej do wrześniowego wydania „Vogue Polska”, przypomina nieśmiertelną ikonę, Brigitte Bardot. Rozchylone lekko usta wyrażają pragnienie przyjemności, tęsknotę, zmysłowość. Bohaterka kampanii Magnum Ruby wie, jak smakować życie. Przypomina trochę Natalię LL w prowokującym cyklu artystycznym „Sztuka konsumpcyjna”. Wyraża odwagę, siłę i wyzwolenie. W filmie Szymona Pawlika Rubik pokazuje wszystkie oblicza kobiecości – od delikatności po zmysłowy seksapil.

Za kulisami kampanii (Fot. materiały prasowe)

Anja Rubik należy do najważniejszych postaci ruchu feministycznego w Polsce. Jej działalność w ramach #sexedpl przeobraziła polskie szkoły, zapewniając młodzieży niezbędną wiedzę na temat ciała, intymności i przyjemności. W każdym wywiadzie podkreśla znaczenie inkluzywności, różnorodności i wolności wyrażania siebie.

– Nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszej ambasadorki do tak innowacyjnego i przełamującego granice produktu niż Anja Rubik. Anja kocha przekraczać granice, jest bezkompromisowa, odważną i niezależną aktywistką. Od wielu lat ciężko pracuje na swoją pozycję i wizerunek, ale jednocześnie umie korzystać z życia i nie ogląda się na innych. Ma swoją misję i konsekwentnie dąży do celu, dokładnie tak jak marka Magnum. Anja jest wzorem i przykładem do naśladowania – mówi o Rubik kierownik marketingu marki Magnum w Polsce, Joanna Orzechowska.

(Fot. materiały prasowe)

Premiera kampanii z Anją Rubik to jednocześnie polski debiut nowych lodów Magnum. Oblane czekoladą rubinową czwartej generacji, ze starannie wyselekcjonowanych ziaren kakaowca, zachwycają różowym odcieniem, wzorem na wanilii i opakowaniem z wyrafinowaną ilustracją. Nowa czekolada nie jest ani gorzka, ani mleczna, ani słodka – ma niepowtarzalny, naturalny, zupełnie nowy smak.

(Fot. materiały prasowe)

Rubinowa czekolada zostaje stworzona przez szwajcarską firmę Barry Callebaut 80 lat od wynalezienia białej czekolady. Naturalnie rubinowy kolor, delikatnie jagodowy smak, bez sztucznych barwników i aromatów – ta przyjemność jest naprawdę luksusowa.

(Fot. materiały prasowe)

Magnum nie poprzestaje jednak na kampanii i Magnum Ruby. W trudnym czasie pandemii marka pokazuje, jak cieszyć się małymi przyjemnościami życia codziennego. Marka podjęła współpracę z artystami, którzy zaprojektowali ręczniki plażowe o wymiarach 3x3 metry (dzięki temu uzyskuje się bezpieczny dystans społeczny). Projekt „XXLTowels” ma nie tylko praktyczny wymiar. Każdy z ręczników to dzieło sztuki. Nadruki stworzyli artyści z całego świata. Karan Singh (@madebykaran) to australijska ilustratorka tworząca w Amsterdamie, która słynie z popowego połączenia kontrastowych barw. Pochodzący z Marsylii David Vanadia (@davidvanadia) lubi proste, wielobarwne, tajemnicze formy. Jego dziełem jest ręcznik z lodem Magnum zestawionym z profilem. Quentin Monge (@mongequentin) – ilustrator z Saint-Tropez, który zaczynał swoją twórczość rysunkami w piasku, swoimi dziełami wyraża lenistwo, radość i spokój. Zaklęte w czasie chwile przypominają trochę obrazy Davida Hockneya. Każdy z nich zdaje się mówić, zgodnie z hasłem Magnum, „lato to stan umysłu!”. Warto więc sięgać po przyjemność, niezależnie od czasu, miejsca i okoliczności.

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij