
Rozmowa z Agnieszką Antosik, wychowaną pomiędzy Niemcami a Polską, po studiach w Paryżu, która 10 lat temu, jako pełna entuzjazmu i wiary 26-latka, założyła wraz ze wspólniczką agencję kreatywną The ICON Agency. Dziś to jedna z czołowych butikowych agencji tego rodzaju w Polsce, działająca w obszarach mody, rynku beauty i szeroko pojętego lifestyle’u, obsługująca takie firmy, jak Bimba y Lola, Hermès, Arket, Grupa Estée Lauder, Dyson czy Jo Malone London. Rozmawiamy o cichych ambicjach, wielkich marzeniach i naiwnych wyobrażeniach na temat prowadzenia własnej firmy, o zderzeniu młodej dziewczyny po studiach z twardą rzeczywistością biznesową, o nieustannej nauce, którą wymusza taka praca, i o tym, jaką cenę płaci się za sukces. O tym, co mają z tym wszystkim wspólnego elastyczność, nerwy ze stali, otwartość na ryzyko, potrzeba odkrywania nowego, ale i... pewna nieśmiałość, umiejętność oddawania pola innym. Zastanawiamy się nad tym, dlaczego tak kiepsko jest w Polsce z tzw. kulturą pracy i dlaczego zawsze warto pracować w zgodzie ze sobą oraz z szacunkiem do innych. Jak prowadzić biznes, kiedy sami się zmieniamy i dorastamy? Dlaczego warto organizować sobie przerwy i przystanki? Co rozmówczyni robi, by zadbać o siebie, ale i o swój zespół? Gdzie znajduje wytchnienie i doładowanie? Dlaczego działanie w promocji, marketingu, strategii jest twórczością? I dlaczego ważna jest przestrzeń, którą wokół siebie tworzymy, w której żyjemy i pracujemy – ludzie, przedmioty, kwiaty, którymi się otaczamy?
Podcastu „Jak ona to robi” możesz posłuchać na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
Zobacz także:
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.