Znaleziono 0 artykułów
22.06.2021
Artykuł partnerski

Posłuchaj czwartego odcinka podcastu „Moments of Bizuu” z Bartłomiejem Indyką i Zuzanną Wachowiak

22.06.2021
Bartłomiej Indyka i Zuzanna Wachowiak / fot. Archiwum prywatne

W czwartej odsłonie programu, który powstał we współpracy „Vogue Polska” z Bizuu z okazji jubileuszu dziesięciolecia jednej z najpopularniejszych polskich firm odzieżowych, stylista Bartłomiej Indyka i projektantka Zuzanna Wachowiak opowiadają Hannie Rydlewskiej o kolekcjach Bizuu x The PowerPuff Girls, Bizuu x Barbie i Bizuu x The Rolling Stones.

W ciągu dekady działania na polskim rynku marka Bizuu wielokrotnie wypuszczała kolekcje licencyjne. Kilkukrotnie reaktywowana była licencja, pozwalająca zaprojektować modele z motywami „Atomówek”. Bizuu x The PowerPuff Girls wciąż należy do najpopularniejszych odsłon marki.

W czwartym odcinku podcastu „Moments of Bizuu” stylista Bartłomiej Indyka opowiedział o kampanii wizerunkowej, która powstała w supermarkecie. Spektakularna okazała się też druga kolekcja licencyjna Bizuu powstała we współpracy z Barbie. Zaprezentowano ją na pokazie mody oraz uwieczniono w kampanii z udziałem aż 15 modelek. Pomysł na sesję wizerunkową 15 różnych kobiet nawiązywał do hasła „You Can Be Anything”, poprzez które firma Mattel komunikowała niezwykle ważny przekaz o kobiecej sile, odwadze i równości płci.

Zuzanna Wachowiak wspomina też „ciekawą, choć trudną współpracę z żyjącą legendą”. W kolekcji Bizuu x The Rolling Stones znalazły się ubrania z charakterystycznym motywem ust. Jako że premiera kolekcji przypadkowo zbiegła się z koncertem grupy w Polsce, Bizuu otworzyło oficjalny pop-up store trasy koncertowej.

Hanna Rydlewska
Proszę czekać..
Zamknij