Znaleziono 0 artykułów
26.03.2019

Premierowo na Vogue.pl: kampania wegańskich toreb Alexandra K

Kampania torebek Alexandra K (Fot. Sonia Szóstak)

– Najważniejszym celem naszej działalności jest przekonanie klientek, że torba wegańska, uszyta nie ze skóry naturalnej, lecz z wysokiej jakości tkaniny syntetycznej, może być wysokiej jakości – mówi Aleksandra Kościkiewicz, założycielka wegańskiej marki toreb Alexandra K. Nowa kolekcja ma jednak szersze przesłanie. Kieruje się w stronę prostoty, oszczędnej palety kolorystycznej i minimalistycznej formy, oferując ponadczasowe i zgodne z ideą zrównoważonej mody projekty.

Marka Alexandra K istnieje co prawda od 2014 roku, ale najgłośniej zrobiło się o niej na początku sierpnia 2018 roku. To właśnie wtedy PETA podarowała obchodzącej urodziny Księżnej Sussex prezent w postaci wegańskiej torebki projektu Aleksandry Kościkiewicz. Z PETĄ jej markę łączy zresztą szczególna więź. Broniąca praw zwierząt organizacja od początku doceniała nie tylko proekologiczną filozofię i chęć pozyskiwania innowacyjnych alternatyw dla naturalnej skóry. Nagrodziła ją także certyfikatem PETA Approved Vegan, który upoważnia Alexandrę K do nazywania się marką wegańską, oraz daje gwarancję sprawdzonych dostawców i materiałów wykorzystywanych przy produkcji torebek.

Kampania torebek Alexandra K ( Fot. Sonia Szóstak)

Zrównoważona moda to jedno. Celem Kościkiewicz jest też pokazanie, że wegańskie projekty mogą iść z duchem mody i czasu, tak samo jak te wykonane z naturalnej skóry. Że mogą prezentować równie wysoką jakość, ponadczasowy design, być tak samo funkcjonalne i wytrzymałe. Dlatego tak chętnie poszukuje innowacyjnych rozwiązań i wprowadza je do swoich produkcji. Jednym z ostatnich odkryć projektantki jest tkanina pozyskiwana ze skóry jabłek.

Kampania torebek Alexandra K ( Fot. Sonia Szóstak)

W sezonie wiosna-lato 2019 Alexandra K wyznaje zasadę „mniej znaczy więcej”. Projektantka prezentuje jednocześnie trzy nowe i utrzymane w minimalistycznym duchu modele, idealne na co dzień, wakacyjny wypad czy niezbowiązujące, wieczorne wyjście: pojemny shopper, praktyczny model o fasonie „kubełka” i równie elegancką, co praktyczną, torebkę w wersji mini.

Kampanię zrealizowano nad Morzem Martwym. Za obiektywem stanęła Sonia Szóstak, a za stylizacje odpowiedzialna była Karolina Gruszecka. Twarzą sesji wizerunkowej została Yaara Benbenishty – izraelska modelka i, przede wszystkim, weganka. 

Kampania torebek Alexandra K (Fot. Sonia Szóstak)
Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę