
Oribe Canales o włosach wie wszystko. W branży mody uchodzi za największego eksperta w tym temacie. Dlatego też jego marka profesjonalnych kosmetyków szybko zyskała status kultowej. Dziś Oribe Hair Care debiutuje z nową linią Hair Alchemy, zamkniętą w designerskich opakowaniach w najmodniejszym maślanym kolorze.
Jennifer Aniston, Rihanna, Meryl Streep, Jennifer Lopez. To tylko kilka nazwisk z licznego grona gwiazd, z którymi współpracował Oribe Canales. Pierwsze kroki we fryzjerstwie stawiał w nowojorskim salonie The Plaza na Manhattanie, a sławę zyskał pod koniec lat 80. dzięki swoim charakterystycznym, „oversize’owym” stylizacjom włosów. Jego fryzury, które przygotowywał do najważniejszych sesji zdjęciowych i pokazów mody, były spektakularne i pełne objętości, zgodnie z obowiązującą w tej dekadzie zasadą: więcej znaczy więcej. Stanowiły też idealne dopełnienie dla charakterystycznych sylwetek z mocno zaznaczonymi, powiększonymi poduszkami ramionami.

W 2008 roku swoją miłością do fryzjerstwa postanowił zarażać innych, tworząc własną markę Oribe Hair Care. Od początku jego celem było dostarczanie najlepszej jakości produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów, opartych na tradycyjnej sztuce fryzjerskiej wspartej przez innowacyjne technologie. Dziś wszystkie produkty Oribe Hair Care testowane są przez profesjonalistów w ich naturalnym środowisku pracy. „Modowy” rodowód marki potwierdzają też designerskie opakowania. Znakiem rozpoznawczym marki jest również stworzony specjalnie dla niej zapach Cote d’Azur. Czuć w nim nuty białych kwiatów, śródziemnomorskich owoców, wetywerii i drzewa sandałowego.

Pod koniec kwietnia do znanego portfolio marki dołączyła zupełnie nowa linia Hair Alchemy, zamknięta w zachwycających opakowaniach w odcieniu masła. Z tej okazji prawa ręka Oribe Canalesa i globalny edukator marki – Kien Haong, ruszył w światowe tournée, by zaprezentować produkty w akcji. Na warszawskim spotkaniu, które odbyło się w HE Concept Store, razem z zespołem stylistów wykonał cztery fryzury: Signature Blowout (idealną na imprezę, skupiającą się na aplikacji dużej ilości produktu), Cinq-a-Sept Set (unikalny zestaw loków zapewniający efektowną, ale młodzieńczą objętość), Markarian (stylizację stworzoną na nowojorski Fashion Week w 2020 roku, inspirowaną latami 20. XX wieku) i Double French Twist (klasyczną fryzurę Oribe Canalesa).
Produkty Oribe Hair Care są dostępne w wybranych salonach fryzjerskich i na hair2go.pl.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.