Znaleziono 0 artykułów
01.10.2025
Artykuł partnerski

Finał kampanii The Circle to wydarzenie, które opiera się klasyfikacjom

01.10.2025
Fot. Materiały prasowe

Instalacje świetlne, multimedialne projekcje i interaktywne atrakcje – takie atrakcje przygotowali dla nas organizatorzy wydarzenia zamykającego kampanię The Circle. Premia nowego urządzenia była prawdziwą ucztą dla zmysłów. 

Na jeden wieczór Zamek Ujazdowski całkowicie zmienił swoje oblicze. Jego wnętrza zamieniły się w futurystyczną przestrzeń, która krok po kroku prowadziła uczestników The Circle przez kolejne strefy pełne światła, sztuki i nowoczesnych technologii. 

Na wydarzeniu nie zabrakło akcentów modowych. Duet MMC Studio przygotował trzy eleganckie etui w klasycznych kolorach: czerni, bordo oraz beżu, a także przyciągające wzrok stylizacje dla ambasadorów marki.

Fot. Materiały prasowe

Limitowana kolekcja zapachów to kolejna niespodzianka, która czekała na uczestników finału kampanii The Circle 

Kolejną niespodzianką była współpraca z perfumerią Mo61, w ramach której powstała limitowana kolekcja zapachów – Touch, Feel oraz Sense. Każdy z nich można nosić osobno albo mieszać ze sobą, tworząc własne kompozycje. Do tego świece i zapachy do wnętrz, które pozwolą przenieść atmosferę The Circle do swojego domu. 

Fot. Materiały prasowe

Jednak największe emocje wywołał finał, czyli koncert francuskiego duetu The Blaze. Ich charakterystyczne, elektroniczne brzmienia w połączeniu z wizualizacjami stworzyły hipnotyzującą atmosferę. To wystąpienie było kolejnym dowodem na to, że The Circle to nie tylko kampania marketingowa, ale przede wszystkim platforma inspirujących przeżyć.

Wiktoria Melaniuk
  1. Styl życia
  2. Społeczeństwo
  3. Finał kampanii The Circle to wydarzenie, które opiera się klasyfikacjom
Proszę czekać..
Zamknij