Znaleziono 0 artykułów
01.04.2020

Tommy Hilfiger i Calvin Klein wspierają walkę z koronawirusem

Tommy Hilfiger w 2016 roku (Fot. IMaxTree)

Korporacja PVH, do której należą obie marki, przekazała ponad milion dolarów na rzecz organizacji wspierających pracowników służby zdrowia, branżę mody oraz społeczność LGBTQ+ w czasie pandemii. 

Skutki pandemii, podobnie jak inne sektory, odczuwa również branża mody, dlatego światowi giganci, a także projektanci i niezależne marki jednoczą siły, by stawić czoła kryzysowi. Do ich grona dołączyło PVH Corp., czyli amerykańska korporacja z blisko 140-letnią historią, do której portfolio należą takie marki jak Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Van Heusen, Arrow i True & Co. 

W ramach pomocy PVH Foundation przeznaczy milion dolarów na rzecz walki z pandemią COVID-19. Część darowizny w wysokości stu tysięcy dolarów zostanie przekazana na rzecz Reakcyjnego Funduszu Solidarnościowego COVID-19, stworzonego przez Fundację Organizacji Narodów Zjednoczonych i Szwajcarską Fundację Filantropii. Celem funduszu, którego beneficjentem jest, m.in. Światowa Organizacja Zdrowia, jest wsparcie badań nad wirusem, upowszechnienie testów oraz przyspieszenie procesu tworzenia szczepionek i terapii. 

PVH zapowiedziało również, że w najbliższym czasie dostarczy dwa miliony pakietów ochrony osobistej zespołowi szpitalu Montefiore w Nowym Jorku. Pierwsze pakiety, w których skład wchodzą fartuchy izolacyjne, maseczki i przyłbice, trafiły już do lekarzy, pielęgniarek i ratowników placówki. 

Jednocześnie amerykańska korporacja postanowiła przekazać 50 tysięcy dolarów na rzecz funduszu kryzysowego „A Common Thread”, stworzonego przez „Vogue” i CFDA z myślą o początkujących projektantach, niezależnych markach i ich pracownikach, którzy szczególnie odczuli skutki pandemii.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“Around the world, many of us are feeling uncertain about our collective health, our businesses and our future as we deal with the coronavirus (COVID-19) pandemic. It is affecting our daily lives, the stock market and the geopolitical landscape. As we navigate this unprecedented time, the PVH Family is standing strong together. I am proud of all of our people around the world for the support they’re providing to each other and their unwavering dedication, especially our retail associates who are on the front line keeping our business running. I continue to be inspired by the Power of PVH. Let’s all be safe and continue to do what we can to support each other as we move forward through this challenging situation.” — Manny Chirico, Chairman and CEO

Post udostępniony przez PVH (@pvhcorp)

W pomoc zaangażowały się również Calvin Klein i Tommy Hilfiger. Należące do PVH marki przekazują pakiety ochronne dla pracowników służby zdrowia w Stanach Zjednoczonych i Holandii. Z kolei Globalny Fundusz Ratunkowy COVID-19 organizacji OutRight Action International, którego współzałożycielem i fundatorem jest Calvin Klein, będzie wspierać społeczność LGBTQ+ w czasie pandemii. 

W czasie pandemii, z powodu której pracownicy wszystkich szczebli korporacji musieli przerwać pracę, PVH zapowiedziało zapewnienie niezbędnego wsparcia dla najbardziej potrzebujących. 

Oprócz działań na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady i Holandii, PVH przekazało sumę dwóch milionów juanów, czyli ok. 275 tysięcy dolarów, na rzecz Chińskiego Czerwonego Krzyża, wspierającego walkę z pandemią w Azji.

Julia Właszczuk
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę