Znaleziono 0 artykułów
06.05.2022

W rytmie pokolenia

06.05.2022
Fot. materiały prasowe

Młodzi, piękni, utalentowani. Tacy są bohaterowie nowej kampanii Belvedere Nation – Natalia Szroeder, Tymek i Hodak, muzyczni idole nowej generacji.

Co łączy Natalię Szroeder, Tymka i Hodaka? Wyjątkowy talent, nieszablonowe podejście do muzyki i wyrafinowany gust. Wie o tym marka Belvedere, która zaprosiła artystów do udziału w nowej, energetyzującej kampanii Belvedere Nation. Muzyczna trylogia tworzy manifest osób o wyrazistym stylu i charakterze, które nie boją się eksperymentować, wychodzić ze strefy komfortu w poszukiwaniu nowych form ekspresji. Tacy są bohaterowie kampanii, których zdolność do podejmowania artystycznego ryzyka zapewniła im status idoli nowej generacji.

 

Twórcy kampanii umieścili każdego z ambasadorów Belvedere Nation w innej przestrzeni. Natalia Szroeder rozkręca imprezę wspaniałym układem tanecznym w eleganckim drink barze, Hodak wczuwa się w nastrój wśród luksusowych samochodów w swoim garażu, a Tymek poznaje na parkiecie tajemniczą dziewczynę.

 

Klipy przywodzą na myśl eleganckie teledyski na światowym poziomie – stylowe wnętrza i kreacje pasują do luksusowego charakteru Belvedere, a energia bohaterów nadaje całości ekstrawaganckiego sznytu.

 

– Celebrujemy życie ­– mówi narrator kampanii, a widzowie czekają tylko na moment, by przyłączyć się do roztańczonych bohaterów.

Julia Właszczuk
Vogue Polska
Treść dostępna dla osób pełnoletnich

Czy masz ukończone 18 lub więcej lat?

Proszę czekać..
Zamknij