Znaleziono 0 artykułów
01.10.2019
Artykuł partnerski

Vistula jesień-zima 2019-2020: Angielski dżentelmen w Warszawie

01.10.2019
(Fot. materiały prasowe)

Twarzą nowej kampanii marki został top model Richard Biedul, londyńczyk o polskich korzeniach, który w kraciastych garniturach, zestawach ze sztruksu i dwurzędowych płaszczach pozuje na warszawskich ulicach. Na intrygujących zdjęciach sylwetka mężczyzny dominuje nad stołecznymi budynkami: Pałacem Kultury i MDM-em.

Zapytany o swojego idola, Richard Biedul odpowiada niezmiennie: „mój ojciec”. – Jego moherowe garnitury i charakterystyczny wąs – ubierał się tak jak ja teraz, na długo zanim się urodziłem! – mówi nam model. – Ale bycie ikoną stylu to nie wszystko. Tata jest dobrym, kochającym, hojnym człowiekiem, dla którego rodzina zawsze była najważniejsza. Jeśli jestem choć trochę taki jak on, to dużo dla mnie znaczy – dodaje Biedul. Model o polskich korzeniach pracował kiedyś jako prawnik w Londynie. Przez branżę mody odkryty został dopiero w dojrzałym wieku. Jako model pracuje od siedmiu lat. Swoją przyszłość wiąże z tym światem, ale powoli przechodzi na stronę produkcji. – Zaczynam też pracę jako dyrektor artystyczny. Wszystko dzięki temu, że uczyłem się od najlepszych – opowiada. Założył firmę, z którą realizował już pierwsze prestiżowe projekty. Udało mu się też stworzyć kapsułową kolekcję dla King & Tuckfield, pracuje nad kolejną dla niezależnej brytyjskiej marki Hemingsworth.

(Fot. materiały prasowe)

Na Instagramie, gdzie Biedul zgromadził 66 tysięcy obserwatorów, pokazuje swoje codzienne stylizacje – smoking à la James Bond z muszką, zestaw wełnianego golfu w odcieniu karmelu ze spodniami w kolorze czekolady albo garnitury noszone na rozpiętą koszulę. Bywa dżentelmenem, ale i hipsterskim dandysem z jedwabnym szalikiem, w kremowym smokingu albo złotej koszuli. W swoich stylizacjach miesza inspiracje przedwojenną elegancją z glamourem lat 70. i młodzieżowymi akcentami takimi jak sneakersy czy luźne dżinsy.

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

W kampanii marki Vistula zgodził się wystąpić ze względu na jej renomę, ale także swoje polskie pochodzenie. – Nie uważam się za ikonę stylu. Jestem zwyczajnym mężczyzną, który docenia piękno projektów i jakość rzemiosła. Jeśli coś wygląda dobrze i jest dobrze zrobione, założę to – mówi. W ubraniach Vistuli wygląda perfekcyjnie – jak skrzyżowanie angielskiego dżentelmena z amantem złotej ery kina. W kampanii reklamowej marka wykorzystała zabawny zabieg. Na zdjęciach przeskalowana postać modela góruje nad Warszawą – Pałacem Kultury, kamienicami MDM-u, parkami. Biedul pozuje z najpiękniejszymi budynkami stolicy, pokazując, że jej mieszkańcy tworzą ją na równi z architekturą i atmosferą.

Mój styl to połączenie klasyki z modnym twistem – mówi Biedul. Tak samo można by określić ubrania z kolekcji Vistula na sezon jesień-zima 2019-2020. Znalazły się w niej zarówno trendy, które mogliśmy oglądać na światowych tygodniach mody, jak również bazę garderoby, która sprawdzi się teraz i na zawsze. Vistula głosi powrót sztruksu. Tkanina kojarząca się z odrobinę staroświeckim stylem albo hipisowskimi latami 70., nabiera nowoczesnego charakteru dzięki perfekcyjnym krojom.

(Fot. materiały prasowe)

Urok retro ma najmodniejszy garnitur kolekcji – granatowy w białe prążki, które tworzą na tkaninie wzór dużej kraty. W zestawie ze śnieżnobiałą koszulą, krawatem w groszki i poszetką w abstrakcyjny wzór budują wizerunek mężczyzny oswojonego z modą, który nie chce jednak szokować swoim wyglądem. To prawdziwy dżentelmen z klasą. Najbardziej klasyczne są czarne dopasowane garnitury, a mężczyznom spodobają się z pewnością także garnitury trzyczęściowe z kamizelką – powrót do klasyki to jeden z najmocniejszych motywów sezonu.

Równie ważnym elementem kolekcji są okrycia wierzchnie. Tutaj tematem przewodnim jest krata. Wzór, który zawsze jesienią święci triumfy, w tym sezonie wyróżnia się intrygującą gamą kolorystyczną – od stonowanych brązów, przez ulubione przez mężczyzn granaty, aż po nietypowe zestawienie pomarańczu z granatem na krótkim płaszczu. Z klasyki wybrać można czarne i granatowe dwurzędówki, przebojem będzie też płaszcz w militarnym odcieniu zieleni z wełny casetino, noszony np. na popielaty golf.

(Fot. materiały prasowe)

Kratka w kolekcji Vistuli ma jednak jeszcze więcej wcieleń. Ta amerykańska Buffalo zdobi casualowe kurtki, a angielska – eleganckie płaszcze. Polska marka zawsze dba o to, żeby jej oferta ubrań weekendowych była równie bogata jak codziennego stroju formalnego i smart casual do pracy. W casualowej wersji mężczyzna Vistuli nosi więc dopasowane do sylwetki dżinsy, swetry w ciekawe wzory z wełny merino, np. kolorowe paski i sztruksy. Pojawiają się także golfy oraz szeroka oferta okryć – od sportowych kurtek z kapturem po skórzane inspirowane lotniczym krojem z futrzanym kołnierzem.

Modny mężczyzna wie, że dopełnieniem jego wizerunku są dodatki. W ich przypadku liczy się najwyższa jakość – wełniane czapki i szaliki czy skórzane rękawiczki sprawiają, że nawet w najchłodniejsze dni styl pozostaje nienaganny.

„Vistula: The Men’s World” – głosi hasło reklamowe marki. Świat mężczyzny Vistuli jest taki, jaki wyłania się z nowej kampanii – pasjonujący, pełen wyzwań, wielkomiejski. Nienaganny styl to ważny element stylu życia metropolii. Wie to londyńczyk Richard Biedul i wiedzą Polacy, którzy zakupy w Vistuli traktują jako lekcję stylu.

Zdjęcia: Daniel Jaroszek @Papaya

Backstage: Bartosz Mrozowski

Model: Richard Biedul

Stylizacje: Wojtek Bednarz/Milena Brózda-Nikiel

Make up: Gosia Sulima @SameSame

Włosy: Gor Duryan @SameSame

Stylizacja: Wojtek Bednarz, Milena Brózda-Nikiel

Produkcja: Warsaw Creatives

Projektant: Wojtek Bednarz

Dyrektor Marketingu i PR: Patrycja Hatalska-Kostewicz

Anna Konieczyńska
Proszę czekać..
Zamknij