Znaleziono 0 artykułów
27.08.2021

Medea: Ulubiona marka Beyoncé i Rihanny

27.08.2021
Fot. Beyoncé

Włoska marka Medea założona przez bliźniaczki Camillę i Giulię Venturini słynie z shopperek. Od debiutu w 2019 roku akcesoria sióstr noszą Beyoncé, Rihanna i Kaia Gerber. Oto osiem życiowych lekcji sióstr Venturini.

1.     Odwieczna miłość do mody

Camilla: Nasza babcia była krawcową, więc jako dzieci bawiłyśmy się w jej pracowni. Potem wykorzystywałyśmy resztki tkanin, urządzałyśmy pokazy mody i zmuszałyśmy mamę do oglądania.

Giulia: A potem poszłyśmy do szkoły mody w Mediolanie.

2. Plusy i minusy pracy z siostrą

Giulia: Camilla mieszkała w Nowym Jorku, a ja w Europie, więc przez 10 lat żyłyśmy osobno. Pewnego dnia wpadłyśmy na pomysł, żeby zrobić torbę. Opublikowałyśmy jej projekt na Instagramie. Skontaktowało się z nami Selfridges, by złożyć zamówienie.

Camilla: Ufamy sobie, więc wszystko przebiega szybciej – mogę pisać do niej esemesy o każdej porze dnia. Nie wyobrażam sobie, żeby mogło być inaczej.

3.     Przyszłość mody to współpraca

Giulia: Gdy przygotowujemy kampanię, by zaprezentować kolekcję, od razu zaczynamy myśleć o dźwięku i wspaniałych muzykach, z którymi mogłybyśmy współpracować.

Camilla: Uwielbiamy też towarzyszyć przy pracy fotografikom – to ogromna część naszej aktywności.

4. Jakość ważniejsza niż ilość

Camilla: Nasze torby są bardzo dobrze wykonane.

Giulia: Współpracujemy z fabryką, w której standardy jakości są bardzo wysokie. Stworzyli tam dla nas zestaw zasad, których należy przestrzegać, aby torby były idealne.

5. Ekologia kluczowa dla modelu biznesowego

Giulia: Shopperkę wykonujemy z pozbawionej metalu skóry, która jest garbowana bez użycia procesów chemicznych szkodliwych dla środowiska. Nad nadrukiem pracowałyśmy z artystką z Los Angeles, Chloé Marattą, która wymyśliła hasło „Ta torba rozpada się w brudzie”.

Camilla: Zawsze szukamy tworzyw i technik, które są bardziej zrównoważone. W opakowaniach Medei nie ma plastiku, a wszystkie nasze materiały pochodzą z Włoch.

6. Spokojny rozwój

Giulia: Chcemy zrobić skórzany kapelusz, ale jesteśmy bardzo ostrożne, nie spieszymy się z każdym produktem. Wykonanie bluzy z kapturem zajęło nam trzy lata.

Camilla: Bardziej od odzieży pociągają nas akcesoria, takie jak paski albo buty.

7. Wsparcie gwiazd

Giulia: Zainteresowanie BeyoncéRihanny nas zdziwiło. Są ikonami stylu, więc świadomość, że pokochały to, co robimy, była niezwykle satysfakcjonująca.

Camilla: Dla mnie jeszcze bardziej satysfakcjonujące jest oglądanie zwykłych ludzi z całego świata, którzy lubią naszą markę.

8. Złote rady

Camilla: Zachowaj świeżość umysłu.

Giulia: Trzymaj się swojej wizji, nie kopiuj innych.

Alex Kessler
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę