Klasyczne wzornictwo poza sezonowymi trendami i kobiecość – to elementy łączące dwie polskie marki: biżuteryjną Veronę i odzieżową Okee.
Verona to marka biżuterii z ponad 20-letnimi tradycjami. Hołduje klasycznym wzorom z motywami kwiatów, rajskich ptaków czy z kolorowymi elementami w postaci błyszczących kamieni, które są poza sezonowymi trendami. Uniwersalne i kobiece, okazują się łatwe do włączenia w codzienną stylizację. Podobne założenia ma Okee – rodzinna marka odzieżowa, której najnowsza kolekcja wyróżnia się printami projektu tatuatorek młodego pokolenia, Mai Owczarek i Poliny Barkovej.
– Powstała absolutnie niezwykła, piękna kolekcja, a ja mam satysfakcję, że mogę wesprzeć młodych artystów i szerzej zaprezentować ich talent – wyjaśnia Marlena Szydłowska, właścicielka marki Okee, która połączyła siły z Veroną, organizując wspólny pokaz 7 marca. Jak zapowiadają marki, to dopiero początek współpracy.
– Wzory pełne kwiatów i egzotycznych liści pięknie łączyły się z biżuterią marki Verona, między innymi z dodatkami z naszej kolekcji Paradiso z motywem kolibra. Jestem przekonana, że taka stylizacja sprawi, że każda kobieta poczuje się absolutnie wyjątkowo i nie da się przejść obok niej obojętnie – mówi Marta Górecka, marketing manager Verony. Podczas pokazu marka zaprezentowała też kolekcję Senza z motywem zwielokrotnionych kół, a wwagę zwracały również otwarte pierścionki z kamieniami.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.