Znaleziono 0 artykułów
12.05.2021
Artykuł sponsorowany

Liam Payne o kampanii zapachu HUGO MAN

Fot. Conor Butler

Liam Payne karierę zaczynał w brytyjskim „X-Factorze”, później podbijał listy przebojów i serca nastolatek jako członek zespołu One Direction. Dziś działa solo, jest też ojcem czteroletniego Beara. Z marką Hugo Boss związany jest od 2019 roku, niedawno został ambasadorem nowej odsłony kultowego zapachu HUGO MAN. W zrealizowanej w Berlinie kampanii hołduje odwadze, indywidualizmowi i bezkompromisowości.

Zapach HUGO MAN to absolutny klasyk męskiego perfumiarstwa. Stworzony w 1995 roku stanowił przykład nowoczesnego podejścia do komponowania perfum, urzekał oryginalnymi, owocowymi i odświeżającymi nutami. 26 lat po premierze nadal jest jedną z najczęściej wybieranych przez mężczyzn kompozycji. Łączy też pokolenia, nic więc dziwnego, że do kampanii promującej jego nową odsłonę zaproszono Liama Payne’a – brytyjskiego wokalistę, młodego tatę i ikonę stylu. Nam opowiedział o najwcześniejszych olfaktorycznych wspomnieniach, ulubionych nutach zapachowych i pewności siebie.

Fot. Conor Butler

Zapach HUGO MAN praktycznie się nie zmienił, odkąd po raz pierwszy zaprezentowano go w 1995 roku – jest klasyczny i odporny na upływ czasu. Jest w nim jeszcze coś, co cię zaskakuje?

Za każdym razem jestem zdumiony, jak świeża jest ta kompozycja. Pewnie to właśnie ona czyni go tak klasycznym.

Należysz do pokolenia świadomych i wymagających konsumentów. Czego oczekujesz od zapachu?

Idealny zapach musi być przede wszystkim uniwersalny – równie dobrze sprawdzać się w dzień i podczas większych wyjść.

Mówi się, że nic tak nie pobudza wspomnień jak konkretne zapachy. Czy jest jakiś szczególny, który utożsamiasz z wyjątkowym momentem z przeszłości?

Za każdym razem, gdy słyszę to pytanie, myślę o zapachu Disneylandu. Nie wiem, czym dokładnie jest, ale czuję, jak przenoszę się tam wspomnieniami. Co roku jeździliśmy tam podczas świąt Bożego Narodzenia, więc wydaje mi się, że utożsamiam go właśnie z tym szczególnym czasem.

Fot.Conor Butler

Twarzą HUGO zostałeś w 2019 roku. Co uważasz za najlepszy aspekt tej współpracy?

Zawsze bardzo lubiłem tę markę. To niesamowite, jak wiele kreatywnych osób można dzięki takiej współpracy spotkać na swojej drodze.

Fot. Conor Butler

Widać, że lubisz modę. Jak określiłbyś swój styl?

Prawdopodobnie jako eklektyczny, ale w rzeczywistości mocno zależy on od tego, w jakim danego dnia jestem humorze. Niezawodny look to proste czarne dżinsy HUGO, czarne botki Grenson i polo.

Głównymi motywami kampanii, w której bierzesz udział, są ekspresja, odwaga i ambicja. Co nakręca cię do działania?

Przede wszystkim chcę być dobrym tatą dla Beara. Bardzo kręci mnie też aktorstwo, więc chciałbym spróbować swoich sił w filmie.

Fot. materiały prasowe

Woda toaletowa HUGO MAN jest dostępna w sieci Sephora i na sephora.pl

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę