Znaleziono 0 artykułów
12.03.2020

YSL Beauty Studio

(Fot. Kadr z filmu)

Marka Yves Saint Laurent przygotowała dla swoich gości nowy, muzyczny koncept YSL Beauty Studio. Wnętrza Kotłowni przy Mińskiej zamieniła w specjalną przestrzeń, której można było zrobić sobie zdjęcia w zaaranżowanym pokoju nagraniowym, posłuchać koncertu Darii Zawiałow i przetestować produkty YSL z zapachem Black Opium Neon na czele. Na imprezie pojawiło się ponad 500 gości. Wśród nich nie zabrakło influencerów oraz przedstawicieli świata mody, sztuki i show-biznesu. Dodatkową atrakcją były pokazy taneczne i neonowe tatuaże, oczywiście z logotypem YSL.

Kacper Karaśkiewicz
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę