Znaleziono 0 artykułów
23.12.2020

NAGO Girls: Dziewczyny takie jak ty

Aleksandra Lewandowska

Inspirują i spełniają się, choć nie zawsze jest łatwo. Pragną lepszego świata. Bohaterki nowego cyklu polskiej marki NAGO – NAGO Girls to kobiety wyjątkowe, takie jak my, których rzeczywistość w tym roku także stanęła do góry nogami. Jak sobie z tym poradziły? W czym tkwi ich siła?

Wszystko, co osiągnęły zawdzięczają ciężkiej pracy. Od lat są podziwiane i szanowane nie tylko w Polsce. Oliwia Bosomtwe, Paulina Klepacz i Marianna Yurkiewicz - to trzy pierwsze dziewczyny NAGO, wybrane przez markę nie bez powodu. Bosomtwe jest redaktorką naczelną NOIZZ. Choć nie ma jeszcze 30 lat, doświadczeniem zawodowym mogłaby się podzielić z niejednym. Jeśli tylko o czymś zamarzy, od razu to realizuje. Klepacz jest znaną feministką i redaktorką naczelną magazynu „G’rls ROOM”, która swoim działaniem motywuje kobiety w całej Polsce. Yurkiewicz to jedna z najlepszych makijażystek. Mówi o sobie, że jest obywatelką świata. Silną i zdeterminowaną, czego nauczyły ją sporty walki.

Mijający rok wiele w ich życiu zmienił. Potraktowały to jednak jako coś dobrego, motywację do dalszego działania. – Zrobiłam w końcu rzeczy, które długo odkładałam, jak podcast „Samomiłość”, na który nigdy nie miałam czasu – mówi Paulina Klepacz. – Pomyślałam: „OK, to trudny moment, nie mogę się spotykać z ludźmi, ale mogę coś dla nich zrobić. Wyślę wiedzę, energię w świat”.

Miałam czas, żeby usiąść i zrozumieć, że to, co zrobiłam w życiu jest wystarczające. Że ja jestem wystarczająca. Doceniam siebie, przyjęłam swój sukces – dodaje Marianna Yurkiewicz.

Słowa „zwolnij, rozejrzyj się wokół” przestały być jedynie sloganem z gazet i internetowych profili budowania samoświadomości. Zaczęły dotyczyć „nowego”, przewartościowanego życia. Wystarczyło kilka tygodni, abyśmy dostrzegli to, co jest najważniejsze, a przy okazji zajrzeli do szaf i przekonali się, że mamy aż nadto. Zaczęliśmy zadawać sobie pytanie: czy naprawdę jest nam to potrzebne do szczęścia? – Od zawsze regularnie pozbywam się rzeczy, przynajmniej raz w roku – mówi Oliwia Bosomtwe.  – Moim marzeniem jest, żeby wszystko, co kupujemy, było zrównoważone i w porządku. Dziewczyny NAGO stawiają przede wszystkim na polskich twórców. Chcą kupować ze świadomością, że jest to etyczne i posłuży im przez lata. Inwestować w to, co jest najlepszej jakości i nie szkodzi środowisku. Bo – jak podkreśla Marianna Yurkiewicz – „więcej nie znaczy lepiej”.

W 2021 roku pragną przede wszystkim powrotu do realnego kontaktu z bliskimi. Końca pandemicznej katastrofy i zwycięstwa w walce o prawa człowieka. – To doświadczenie może pomóc nam być lepszymi ludźmi – mówi Paulina Klepacz. – Uruchomiliśmy pokłady braterstwa i siostrzeństwa. Jeśli chcemy, żeby było lepiej, musimy zrozumieć, że jest to w naszych rękach.

NAGO Girls podkreślają, że przyszedł czas, żeby się zatrzymać i zastanowić. Zadbać o lepsze jutro i przyszłość. I zrobić to razem.

 

Zdjęcia: Karol Grygoruk.

Make up: Karolina Golis, z wyjątkiem Marianny Yurkiewicz

4/6Poznaj bohaterki nowego cyklu marki NAGO – NAGO Girls

Marianna Yurkiewicz

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę