Znaleziono 0 artykułów
31.03.2020

Marka NAGO wprowadza męską kolekcję

Agata Wojtczak

Kiedy w listopadzie rozmawialiśmy z Julią Turewicz, współzałożycielką marki Nago, zapowiedziała, że już na początku 2020 roku pojawią się w ofercie męskie ubrania. Słowa dotrzymała. Nago właśnie startuje z pierwszymi t-shirtami dla chłopaków, oczywiście wyprodukowanymi w duchu eko.

Nago od początku działa zgodne z zasadami zrównoważonej mody. Ekologiczne są nie tylko materiały, z których odszywa się ubrania, ale także podejście do produkcji i sprzedaży. Projektanci i właściciele Nago nie marnują resztek tkanin (robią z nich np. frotki na włosy), nie pakują też ubrań w foliowe siatki, zrezygnowali z plastikowych sznurków do metek i stale testują nowe ekologiczne rozwiązania, jak na przykład naszywki ze skóry ananasa. Do tej pory Nago ubierało dziewczyny (głównie w dopasowane body, wygodne bluzy i sukienki), teraz (nie)Nago i w duchu eko mogą być również mężczyźni.

Od początku chcieliśmy projektować rzeczy dla chłopaków, ale zawsze brakowało nam czasu. Stwierdziliśmy, że teraz jest odpowiedni moment. Zostaliśmy zmobilizowani przez nasze klientki, które bardzo chciały kupić u nas coś dla swoich przyjaciół, chłopaków, mężów, ojców, synów oraz przez samych mężczyzn, którzy ciągle nas pytali, kiedy pojawi się coś dla nich. Zaczynamy od tego, co jest w centrum męskiej szafy, czyli prostego i najbardziej istotnego elementu – t-shirtu – mówi Julia Turewicz.

Klasyczne, proste, czarne albo białe, wykonane w stu procentach z certyfikowanej bawełny ekologicznej – to t-shirty zapowiadające męską linię Nago. Obok nich w sklepie internetowym marki w zakładce „Men” znaleźć można oversize’owe bluzy (w tej samej kolorystyce), które są uniseksowe.

Podobne artykułyJulia Turewicz z NAGO: Klienci wymuszają zmianyAgata Wojtczak

Z okazji premiery męskich projektów powstała także kampania, czarno-biała jak sama kolekcja. Za aparat chwycił Karol Grygoruk, a przed jego obiektywem stanęli aktywiści, graficy, muzycy, producenci – ludzie funkcjonujący na różnych polach zawodowych, którzy inspirują do twórczego działania. Zdjęcia dodatkowo opatrzono krótkim opisem, dzięki czemu można bliżej poznać każdego z bohaterów sesji.

Zdjęcia: Karol Grygoruk
Modele i modelki: Józef Czarnocki, Benjamin Diamouténé, Jędrzej Dudek, Arman Galstyan, Agata Grabowska, Łukasz Horbów, Karol Jaworski, Konrad Krocin, Karl Nesser, Adam Stasiak, Marek Stuczyński, Szymon Walasek, Maciek Wereszczyński, Gabriel Wołoszyn, Weronika Wood, Leopold Żurawski,
MUA&Hair: Zuza Siwek

1/14Marka NAGO wprowadza męską kolekcję

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę