Znaleziono 0 artykułów
03.07.2020

Premierowo na Vogue.pl: Kampania marki Sine Silk

Redakcja Vogue.pl

Przedmiotem pożądania uczynił jedwabną apaszkę francuski dom mody Hermès. Tego eleganckiego dodatku nie musicie jednak szukać za granicą. Na rynku pojawiły się właśnie produkty Sine Silk, które powstają w zakładach Jedwab Polski Milanówek.

Audrey Hepburn w filmie „Śniadanie u Tiffany’ego” wiązała je na głowie lub nosiła na szyi. W 1956 r., kiedy Grace Kelly złamała rękę, apaszkę Hermès wykorzystała jako temblak. Jacqueline Kennedy za pomocą apaszki próbowała ukryć twarz przed wścibskimi obiektywami fotoreporterów. Niezależnie od sytuacji, najelegantsze kobiety w historii nie rozstawały się z tym dodatkiem.

Na polskim rynku pojawiła się właśnie nowa marka, która produkuje apaszki w 100 proc. z naturalnego polskiego jedwabiu w splocie atłasowym. W premierowej kolekcji prezentuje cztery apaszki w rozmiarze 70x70 cm, o tym samym geometrycznym wzorze, ale w różnych wersjach kolorystycznych.

Założycielka i projektantka marki Agnieszka Saweczko, stawia na odpowiedzialną produkcję. Wzory nanoszone są na tkaninę metodą druku cyfrowego, by ograniczyć zużycie materiału i wody. 

 

Zdjęcia: Miłka Świtalska

Modelka: Agnieszka Saweczko

Stylizacja: Agnieszka Dulna

Make-up: Kama Jankowska

1/15Premierowo na Vogue.pl: Kampania marki Sine Silk

Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę