Znaleziono 0 artykułów
25.03.2019

Eleganckie ubrania i dodatki na wiosnę

25.03.2019
Street style podczas tygodnia mody w Paryżu (Fot. Edward Berthelot/Getty Images)

Nie tylko mała czarna, wąskie spodnie w kant czy delikatna biżuteria. W nadchodzącym sezonie szukamy alternatywy dla klasyków i stawiamy na wyraziste kolory, akcesoria przyciągające spojrzenia detalami i limitowane edycje perfum. Zobaczcie dziewięć eleganckich ubrań i dodatków, które znajdziecie w The Designer Gallery w Galerii Mokotów podczas Shopping Experience powered by Vogue Polska.

Lady in red

Sukienka Uterqüe (Fot. Materiały prasowe Uterqüe)

Hiszpańska marka Uterqüe zaczynała swoją działalność od wysokiej jakości skórzanych akcesoriów i butów. Kilka sezonów temu wprowadziła do swojej oferty linię ubrań, które nie tylko nawiązują do aktualnych trendów, ale również przyciągają spojrzenia. Sukienka w odcieniu soczystej czerwieni to propozycja idealna na oficjalne wyjście. Lejąca tkanina delikatnie dopasuje się do sylwetki, dekolt w serek wysmukli szyję, a wiązanie pośrodku nada całości nietuzinkowego charakteru.

Kocie oko

Oprawki Dolce & Gabbana (Fot. Materiały prasowe Butik Optique)

Ponadczasowy i intrygujący kształt oprawek, który optycznie modeluje rysy twarzy. Z kocimi oprawkami nie rozstawała się Marilyn Monroe w filmie „Jak poślubić milionera”. W ostrzejszej wersji kocie oprawki powróciły w sezonie wiosna-lato 2019 na wybiegach u Miu Miu, Versace czy Marca Jacobsa. Model duetu Dolce & Gabbana to klasyczna propozycja w szylkretowej oprawie, która sprawdzi się zarówno w biznesowej, jak i wieczorowej stylizacji.

N°5

GRAND EXTRAIT BACCARAT N5 (Fot. Materiały prasowe Chanel)

Coco Chanel marzyła o zapachu, który odzwierciedlałby styl i osobowość nowoczesnej kobiety. Stworzone z ponad 80 składników kultowe perfumy Chanel N°5 w zeszłym roku po raz pierwszy w historii przeszły metamorfozę. Przezroczysty flakon zaprojektowany przez samą Mademoiselle zyskał ognisty kolor. Odcień idealnie oddaje ducha projektantki, która wyprzedzała swoje czasy. Co więcej, oprócz N°5 L’EAU Eau de Toilette oraz N°5 Eau de Parfum o pojemności 100 ml w sprzedaży znajduje się kolekcjonerskie wydanie flakonu z kryształu Baccarat o olbrzymiej pojemności aż 900 ml. Jest on dostępny w ograniczonej liczbie 55 sztuk.

W stylu lat 70.

Spodnie Massimo Dutti (Fot. Materiały prasowe Massimo Dutti)

Eleganckie, wysmuklające nogi i w dodatku wykonane z oddychającej tkaniny. Spodnie z najnowszej kolekcji Massimo Dutti to propozycja, która z powodzeniem zastąpi małą czarną, przede wszystkim w ciepłe, wiosenne wieczory. Len o wyrazistym brązowym odcieniu będzie idealnie komponował się z czarną lub białą koszulą, a także delikatnym jedwabnym topem. Podwyższony stan i rozszerzana nogawka nawiązują do stylu lat 70., a z marynarką spodnie stworzą zestaw, któremu trudno będzie się oprzeć.

Shopping Experience powered by Vogue Polska

Z Dalekiego Wschodu

Kolczyki Apart (Fot. Materiały prasowe Apart)

W sezonie wiosna-lato 2019 projektanci wyraźnie dają do zrozumienia, że jeśli chodzi o biżuterię i kolczyki, liczy się przede wszystkim oryginalność. U Jil Sander widzieliśmy kolczyki nie do pary, na wybiegu u Marni królował jeden, przypominający rzeźbę kolczyk, a marka Loewe postawiła na ogromne koła zdobione piórami. Nie musimy jednak szukać tak daleko. W kolekcji Apart znajdziemy kolczyki inspirowane Dalekim Wschodem. Nawiązujące do tradycyjnych hinduskich ozdób złote kolczyki z łańcuszkiem łączą w sobie egzotykę i nowoczesność.

Piosenka księżycowa

Torebka Lilou (Fot. Materiały prasowe Lilou)

Czarna torebka to ponadczasowy symbol elegancji. W szafie każdej kobiety powinien znaleźć się przynajmniej jeden model, który będzie odpowiednim wyborem, niezależnie od okazji. Torebka Luna od polskiej marki Lilou to propozycja z naturalnej skóry, tłoczonej we wzór krokodyla. Sygnowana koniczynką posiada możliwość personalizacji za sprawą breloka, który może być doczepiony do rączki. Złote elementy dodają całości szyku i podkreślają uniwersalny charakter torebki.

Dwa w jednym

Sukienko-płaszcz Hugo Boss (Fot. Materiały prasowe Hugo Boss)

Audrey Hepburn miała go na sobie w filmie „Śniadanie u Tiffany’ego”, a Marlena Dietrich w kultowej produkcji z 1948 roku „Sprawy zagraniczne”. Beżowy trencz wpisał się na stałe do damskiej i męskiej garderoby, nie tylko za sprawą domu mody Burberry. Światowe marki co sezon oferują nowe wariacje na temat tego klasycznego płaszcza. W tym sezonie Hugo Boss w kolekcji BOSS Womenswear proponuje model w formie sukienki. Wykonana z japońskiego diagonalu ma podwójne zapięcie, pagony, a także pasek, który ładnie podkreśli talię. W zestawie z czarnymi sandałki będzie oryginalną alternatywą dla klasycznej sukienki.

Szpilki jak magnes

Czółenka Guess (Fot. Materiały prasowe Symbiosis)

Czarne szpilki to obok perfekcyjnie skrojonej marynarki, idealnie dopasowanych dżinsów i białej koszuli podstawowy element wielu kobiecych stylizacji. Model Britte z kolekcji GUESS, który dostępny jest w salonach Symbiosis, to niebanalna propozycja. Amerykańska marka od wielu sezonów kieruje swoje projekty do kobiet, które są pewne siebie i w odważny sposób podkreślają swój seksapil. Lekko spiczasty nosek czółenek wysmukli stopę, a detal w postaci złotego łańcuszka przyciągnie niejedno męskie spojrzenie.

Nieskończony blask

Pierścionek Arenart (Fot. Materiały prasowe Arenart)

Marilyn Monroe śpiewała, że diamenty są najlepszym przyjacielem kobiety i trudno oprzeć się ich urokowi. Nic więc dziwnego, że do fanek jednych z najszlachetniejszych kamieni świata współcześnie należą Sofia Loren i Madonna. Szeroki wybór pierścionków z diamentami znajdziemy w kolekcjach polskiej marki Arenart. Założona w 2007 roku ta rodzinna marka jubilerska projektuje biżuterię w limitowanych kolekcjach. Pierścionek z żółtego złota z diamentami to propozycja  z kolekcji Baguette, która łączy w sobie nowoczesność z różnorodnymi szlifami. 

Wszystkie produkty dostępne są w butikach w Galerii Mokotów.

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij