Znaleziono 0 artykułów
18.03.2021

Nowoczesny styl vintage w nowej kampanii Modivo

18.03.2021
(Fot. materiały prasowe)

Najnowszą kampanię multibrandowego sklepu online zrealizowano pod hasłem #TwójStylTwójWybór. W inspirowanej modą vintage ofercie każdy znajdzie ubrania i dodatki, które podkreślą indywidualny styl.

W tym sezonie, w większym stopniu niż kiedykolwiek wcześniej, kładziemy nacisk na budowanie indywidualnego stylu. Pomogą nam w tym inspiracje retro z kampanii Modivo. Sięgając do estetyki lat 70. i 80., odkrywamy rzeczy ponadczasowe. Nowe życie zyskują klasyki – dżinsy, biała koszula, czy trencz, a romantyczne detale – falbanki, czy koronki – zbliżają codzienny look do klimatu boho.

(Fot. materiały prasowe)

W ofercie sklepu znajdziemy ponad 100 tys. produktów od 270 starannie wyselekcjonowanych marek w tym, m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, MICHAEL MICHAEL KORS , Calvin Klein Jeans, Max Mara, MSGM, Iro, Furla, Coccinelle, Casadei, Tommy Hilfiger, MOSCHINO, Guess, Karl Lagerfeld, Trussardi, Polo Ralph Lauren, Pinko, czy Elisabetta Franchi. 

Nowy sezon to czas przepełniony dobrymi emocjami, inspiracjami i technologią wplecioną w nasze życie. To nasi klienci inspirują nas najbardziej, dlatego oddajemy w Ich ręce rozwiązania, które zachęcają do eksperymentowania i zabawy modą, jednocześnie pokazując, że „Twój styl to Twój wybór”. Chcemy być blisko nich, inspirować oraz ułatwiać życie, dlatego stawiamy na wielokanałowe działanie i rozwiązania, które pozwalają kreować niczym niezaburzony, indywidualny styl. Podkreślamy, że w modzie liczy się wolność, a my chcemy być pierwszym wyborem dla naszych klientów – mówi Aleksandra Szol-Tułecka, dyrektor e-commerce Modivo.

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij