Znaleziono 0 artykułów
15.09.2021

Moda, kultura i sztuka wpisane w misję MODIVO

15.09.2021
Fot. Materiały prasowe

MODIVO to znacznie więcej niż sklep internetowy. Marka trzyma rękę na pulsie światowego high fashion, jednocześnie inspirując się kulturą. W działalność firmy wpisane są artystyczne projekty, w których moda przenika się ze sztuką. W tym roku MODIVO zostało partnerem Opery Wrocławskiej oraz zorganizowało pożegnanie lata, podczas którego odbył się warsztat historyczki sztuki Mai Michalak.

MODIVO to innowacyjny polski multibrand oferujący ponad 100 tys. produktów od 480 marek, od streetwearu, przez casual, po premium, takich jak Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, IRO, Rotate, Elisabetta Franchi, Max Mara, TwinSet, Furla i Tommy Hilfiger. MODIVO posiada również marki własne, m.in. Rage Age i Sprandi.

„Tosca” w Operze Wrocławskiej

MODIVO rozpoczęło współpracę z Operą Wrocławską. Pierwszym projektem była nowa interpretacja „Toski” Giacoma Pucciniego, którą wyreżyserował Michał Gieleta. Do pracy nad operą zaproszono międzynarodowe grono twórców i wykonawców. Scenografię stworzył Gary McCann, uznany artysta z Północnej Irlandii, który współpracował z m.in. z  Operą Wiedeńską czy Royal Court Theatre w Londynie.

Fot. Materiały prasowe

MODIVO i operę łączy nie tylko zamiłowanie do sztuk wizualnych czy designu, ale przede wszystkim moda wyrażająca emocję. Stroje bohaterów stylistyką nawiązują do lat 50. i włoskiego neorealizmu. Tytułowa Tosca występuje w czerwonej kreacji, w tej samej kolorystyce prezentuje się bohaterka filmu promującego najnowszą kampanię MODIVO. Wspólny projekt multibrandu i Opery Wrocławskiej to zapowiedź jesienno-zimowej kolekcji, nawiązującej do baśniowej stylistyki z wykorzystaniem technologii CGI (wszystkie elementy obrazu powstaną wyłącznie za pomocą komputera). Premierę zaplanowano na 16 września 2021 roku.

Pożegnanie Lata z MODIVO

W jeden z ostatnich sierpniowych wieczorów MODIVO zaprosiło redaktorów i stylistów, w tym zespół „Vogue Polska”, na wspólną celebrację ostatnich dni lata. Wśród atrakcji były też warsztaty, podczas których zgłębiali wiedzę na temat dzieł artystów z krajów, z którymi MODIVO współpracuje.

Fot. Materiały prasowe

Multibrand jest dostępny na 13 rynkach, m.in. polskim, węgierskim, francuskim, włoskim, ukraińskim i czeskim. Prowadząca warsztaty historyczka sztuki Maja Michalak wykorzystała teź kreatywność gości i zachęciła ich do stworzenia obrazów kojarzących im się z podróżą ich życia, do której lubią wracać myślami. Wydarzenie odbyło się w urokliwych i klimatycznych wnętrzach restauracji Flaming Bistro na warszawskiej Saskiej Kępie.

Aleksandra Kupras
Proszę czekać..
Zamknij