Znaleziono 0 artykułów
01.02.2023

Premierowo na Vogue.pl: Walentynkowa kapsuła The Odder Side

01.02.2023
Fot. Mateusz Stankiewicz

Chcemy szerzyć ideę miłości do samej siebie. Dopiero gdy czujemy się ze sobą dobrze, możemy otworzyć się na miłość do innych – mówi Brygida Handzelewicz Wacławek o walentynkowej kampanii The Odder Side. Główną atrakcją kapsułowej kolekcji są dwa bieliźniane zestawy – satynowy i z połyskującej tkaniny, idealne na kolację z partnerem czy imprezę z przyjaciółkami.

Rzeczami z nowej kolekcji The Odder Side można dzielić z chłopakiem, ale jak podkreślają założycielki marki, Brygida Handzelewicz Wacławek i Justyna Przygońska, najważniejsza jest miłość do samej siebie. – Przez wiele lat przyjaźni spędzałyśmy razem walentynki. Zdarzało się, że płakałyśmy razem przy komedii romantycznej, załamane życiem, błagając los, by zesłał nam chłopaków. Były też takie lata, kiedy byłyśmy szczęśliwe, ale daleko od naszych drugich połówek. W Los Angeles najpierw poszłyśmy obejrzeć „50 twarzy Greya”, a potem wystrojone, wspólnie zjadłyśmy walentynkową kolację – opowiadają. Dziś do miłości mają już więcej dystansu. – Z perspektywy dojrzałych kobiet patrzymy na te dawne rozterki i nie możemy się nadziwić, jak mogłyśmy się tak miotać. Dziś chcemy podzielić się z naszymi klientkami przesłaniem, które pomogłoby nam wtedy – mówi Brygida.

Fot. Mateusz Stankiewicz

Na tę opowieść dziewczyny znalazły wyjątkową formę. Po raz pierwszy zamiast standardowej kampanii wizerunkowej wypuściły krótkometrażowy film w reżyserii Adriana Obręczarka. obiecującego twórcy młodego pokolenia. Główną rolę w tej historii odgrywa Marianna Zydek. Aktorka w minutowym wideo przemierza ulice Warszawy z czerwonym sercem. Głos w tle opowiada historię jej doświadczeń miłosnych. Ten osobisty i uniwersalny tekst napisała Justyna. – W filmie formujemy własną definicję miłości – mówi. Brygida dodaje: – Chciałyśmy szerzyć ideę miłości do samej siebie. To, że dopiero gdy czujemy się ze sobą dobrze, możemy otworzyć się na miłość do innych. W myśleniu nie ograniczyliśmy się jednak do miłości romantycznej. Chodziło o każde fajne, głębokie, wibrujące uczucie, które pojawia się w różnych relacjach, choćby w przyjaźni.

Inspiracją do fabuły był wideoklip do utworu „Another Chance” Roberta Sancheza z 2001 roku. – Nasza bohaterka nie jest jednak smutna, zrezygnowana. Ma dużo pozytywnej energii, którą oddaje też światu – dodaje Brygida. 

Co ciekawe, w filmie nie widać produktów. – Nie chciałyśmy zrobić z tego projektu typowej reklamy, pokazu pięciu stylizacji na romantyczny wieczór – mówi Brygida. Dziewczyny szukały pretekstu by podzielić się czymś, czego nie da się pokazać na zdjęciach.

Fot. Mateusz Stankiewicz

Brygida i Justyna także pojawiają się w filmie. – Nawet taki epizod okazał się dla nas wyzwaniem aktorskim. Nasza scena, choć chyba najkrótsza, miała najwięcej dubli. Wszyscy na planie próbowali delikatnie dać nam znać, że nie tędy droga. Od Marianny też nie dostałyśmy najlepszych recenzji – śmieją się. Zachęcone sukcesem pierwszej wideo produkcji deklarują, że wkrótce spróbują dłużej formy. 

Produkty z walentynkowej kapsuły świetnie widać na zdjęciach. Mateuszowi Stankiewiczowi pozują Michelle Gutknecht i Greg Nawrat. Główną atrakcją są tu dwa bieliźniane zestawy – satynowy i z połyskującej tkaniny, z której marka uszyła także uwodzicielskie body idealne na kolację z partnerem czy imprezę z przyjaciółkami. Kolekcja, w znacznej mierze basikowa, po raz drugi skierowana jest wyjątkowo także do chłopaków. – Nie myślimy o stałej kolekcji męskiej, choć muszę przyznać, że nasi koledzy i mężowie chętnie noszą nasze swetry i T-shirty – wyjaśnia.

Klientki nowości mogą spodziewać się wkrótce. Pod koniec lutego premierę będzie miała kolekcja basic, na początku marca kapsułą Pre-spring The Odder Side otwiera wiosenno-letni sezon. Ma jeszcze jedną niespodziankę. – Premierę zorganizujemy nie w Warszawie, a w Paryżu, w dzielnicy Marais. Chcemy pokazać nasz piękny sklep francuskim stylistkom i dziennikarkom. Otworzyłyśmy go ponad dwa tygodnie temu, jeszcze dopieszczamy wnętrze – mówi Justyna. 

Sesja zdjęciowa
Fot.: Mateusz Stankiewicz
Styl.: Justyna Przygońska 
Modele: Michelle&Greg
Makeup: Kama Jankowska
Włosy: Daniel Gryszke
Paznokcie: Patrycja Jewsienia 
Produkcja: Ola Niernsee 
Specjalne podziękowania dla: Dom Funkcjonalny & Monika Brzywczy 

Wideo
1ad: Julia Kazmie
DOP: Kuba Skrimuntt
Koncepcja: Monika Bożyk, Justyna Przygońska, Julia Kazmie, Ola Niernsee
Script: Adrian Obręczarek
Editing: Adrian Obręczarek and Julia Kazmie
1ac: Piotr „Dresu” Maciejewski
Produkcja: Ola Niernsee
Makeup i włosy: Kasia Biały

Kamila Wagner
Proszę czekać..
Zamknij