Aaron Pierre i Ishaan Khatter nowymi twarzami kampanii Boss

BOSS z dumą prezentuje kampanię na sezon jesień-zima 2025, w której jeszcze mocniej akcentuje przesłanie „Be” w ikonicznym haśle „Be Your Own BOSS”. W centrum nowego rozdziału znajdują się dwie elektryzujące postacie: Aaron Pierre – klasycznie wykształcony brytyjski aktor i superbohater w uniwersum DC Studios – oraz Ishaan Khatter, indyjski aktor i tancerz, który zdobywa Hollywood rolą w filmie Homebound, wyróżnionym na Festiwalu w Cannes 2025.
Obaj artyści ucieleśniają energię, determinację i wizję, które definiują ideę „Be the Next” BOSS. Dołączają do grona dobrze znanych ambasadorów marki, którzy nieustannie przekraczają granice w swoich dziedzinach. S.COUPS to światowej sławy gwiazda K-popu i lider grupy SEVENTEEN, Taylor Fritz jest szybko pnącym się w górę tenisistą, zaś Amelia Gray – jednym z najgorętszych nazwisk w świecie mody.

Film promujący kampanię ukazuje tę piątkę bohaterów w symbolicznej podróży przez tunel prowadzący ku jasnemu światłu – metaforze aspiracji i osiągnięć. Każdy z nich, uchwycony w intymnych portretach, prezentuje swoją indywidualność, ubrany w eleganckie, bogate w faktury i spójne tonalnie stylizacje z kolekcji BOSS na jesień-zimę 2025. Artyści dzielą się osobistą interpretacją tego, co dla nich znaczy „Be the Next” BOSS, ujawniając, kim chcą się stać.
Kolekcja wnosi ciepło i głębię do chłodniejszych miesięcy, opierając się na wyrafinowanych połączeniach kolorystycznych: szałwiowej zieleni, przygaszonych melanżowych szarości oraz intensywnych czekoladowych tonów. Ta paleta podkreśla nastrój kampanii i harmonię projektów BOSS na nadchodzący sezon.
Produkty licencjonowane, takie jak zegarki, biżuteria i okulary BOSS, również znalazły się w centrum uwagi. S.COUPS, Fritz i Gray prezentują najnowsze modele okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych, a Gray wraz z holenderskim modelem Parkerem Van Noordem – wybrane propozycje zegarków i biżuterii.










Zaloguj się, aby zostawić komentarz.