
Inspirowana tętniącym życiem i zalanym słońcem Neapolem specjalna kolekcja „Napoli Estate” polskiej marki Drivemebikini wprowadza nas w świat włoskiego dolce vita i niekończących się wakacji. Jej bohaterką została aktorka Agnieszka Grochowska, która czaruje w soczystych kostiumach kąpielowych i koszulkach inspirowanych neapolitańskim klubem piłkarskim.
Neapol to miasto pełne kontrastów. Zalane słońcem, gwarne, pełne skuterów i okrzyków, pulsujące kolorami, pachnące najlepszą w całej Italii pizzą i uwodzące skąpanymi w rumie babami – deserem o polskiej proweniencji. Położone na wybrzeżu Amalfii, w cieniu Wezuwiusza, obmywane wodami, jest miejscem, gdzie można poczuć włoski klimat w pełni. Aktorka Agnieszka Grochowska w najnowszej kampanii „Napoli Estate” polskiej marki Drivemebikini, założonej przez makijażystkę Zosię Krasuską-Kopyt, odkrywa uroki włoskiego dolce vita. Patrząc na zdjęcia Adama Plucińskiego, mamy ochotę natychmiast kupić bilet do Włoch, spakować różową koszulkę, szydełkowe szorty i pomarańczowy niczym aperol kostium kąpielowy, by wybrać się na długie wakacje.

Kolekcja „Napoli Estate” Drivemebikini jest inspirowana tętniącym życiem Neapolem
Włoskie lato ma swój własny rytm – pulsujący, intensywny, pełen kontrastów. Zwłaszcza to spędzane w Neapolu. Można zanurzyć się w zakamarki starego miasta, bawić w hiszpańskiej dzielnicy czy podążać śladami ukochanego przez Neapolitańczyków Diego Maradony, jak i szukać chłodu w pachnących kadzidłem kościołach wyłożonych marmurem, jeść najlepszą pizzę (po wystaniu w długiej kolejce). Można też spacerować po wybrzeżu, popływać łódką lub uciec od miejskiego zgiełku na jedną z pobliskich wysp – kolorową Procidę czy nostalgiczną Ischię.

Marka Drivemebikini od lat zachęca nas swoimi kolekcjami do celebrowania lata we włoskim wydaniu. Pysznie, leniwie, po swojemu. Wystarczy słońce i morze, by od razu poczuć przypływ endorfin. Tym razem idzie o krok dalej i zabiera nas w sam środek miasta, które kocha się lub nienawidzi. Miasta, które nigdy nie śpi i nigdy nie przestaje kochać – życia, jedzenia, futbolu.

Agnieszka Grochowska niczym gwiazda włoskiego kina korzysta z uroków dolce vita w kampanii Drivemebikini „Napoli Estate”
W kampanii, której bohaterką jest Agnieszka Grochowska, każdy kadr to mała opowieść – o uliczkach, w których pachnące pranie suszy się nad głowami przechodniów, o rozmowach prowadzonych przy espresso i o słońcu odbijającym się w turkusowych falach. Fotograf Adam Pluciński uchwycił atmosferę włoskiego dolce vita, a aktorka doskonale odnalazła się w neapolitańskiej scenerii i kolekcji, która oddaje hołd słynnej włoskiej metropolii.

– Chcieliśmy stworzyć kolekcję, która będzie jak włoski film – pełna namiętności, piękna i luzu. Agnieszka i Adam doskonale uchwycili ten nastrój – mówi makijażystka i projektantka marki Zosia Krasuska-Kopyt. – Wspaniałą klamrą jest też to, że Agnieszka Grochowska była pierwszą aktorką którą malowałam w swojej karierze. 20 lat temu. Teraz spotkałyśmy się ponownie na planie kampanii Drivemebikini.

W kolekcji „Napoli Estate” na lato 2025 mamy do czynienia z grą kontrastami: z jednej strony nie brakuje w niej sportowego ducha u wyraźnych inspiracji piłkarskimi koszulkami w barwach Napoli. Są też szykowne piżamowe komplety (koszule i spodnie w klasyczne paski), kapelusze czy szydełkowe szorty w paski, które sprawdzą się doskonale w Portofino czy Sorrento. Do tego ręcznie wyplatane w Marrakeszu słomiane koszyki i kapelusze Amore, a także żakardowe ręczniki Sole Mare Vacanze z toskańskiej manufaktury, powstające na 200-letnich krosnach. Nie zabrakło też nowej wersji kultowego T-shirtu z hasłem Sole Mare Vacanze. Efekt? Kolekcja, która jest zaproszeniem do życia w rytmie sole, mare, vacanze. Wystarczy spakować ją do walizki i rozkoszować się włoskim latem.

















Zaloguj się, aby zostawić komentarz.