Znaleziono 0 artykułów
17.02.2021

Projekty Alexandra McQueena na Vestiaire

Pokaz Alexandra McQueena na sezon wiosna-lato 2008 (Fot. Chad Buchanan/Getty Images)

Internetowy komis odzieży używanej ruszył ze sprzedażą archiwalnych projektów Alexandra McQueena.

Brytyjska marka Alexander McQueen została pierwszym partnerem platformy Vestiaire Collective w ramach „Brand Approved”. Program powstały w duchu zrównoważonego rozwoju, zakłada skup i ponowną sprzedaż ubrań z dawnych kolekcji. Przedstawiciel handlowy domu mody skontaktuje się z gronem osób prywatnych w celu odkupienia archiwalnych projektów. Autentyczność każdej z rzeczy zostanie sprawdzona przez zespół specjalistów. W zamian klient oddający element garderoby, otrzyma kartę podarunkową do zrealizowania w wybranym butiku Alexandra McQueena.

Od wczoraj na platformie znajdziemy, m.in. spódnicę w szkocką kratę z pokazu „Widows Of Culloden” na sezon jesień-zima 2006 oraz smokingowy bezrękawnik z kolekcji wiosna-lato 2011. – Jesteśmy przekonani, że inicjatywa zostanie odebrana z entuzjazmem. To ważny krok dla środowiska i nowy sposób na realizowanie mody cyrkularnej – mówi Emmanuel Gintzburger, dyrektor generalny McQueena. – Mamy nadzieję, że w nasze ślady pójdą inne marki, bo żeby móc świat, musimy działać wspólnie.

Pola Dąbrowska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę