
Chcę, żeby mój produkt przetrwał próbę czasu – mówi Lee Broom, zdradzając swoją filozofię, która opiera się na tym, by indywidualny pomysł równoważyć klasyką. Nie przeprojektowywać. Odejmować, zamiast dodawać. Sięgać po szlachetne materiały i współpracować z najlepszymi rzemieślnikami, rozrzuconymi po całej Europie. Tę strategię wciela w życie od przeszło dekady tworząc projekty, które kształtują trendy – od kryształowych żarówek, które pozwoliły zaistnieć Broomowi jako marce w szerszej skali, aż po wiszące krzesło z wizualnego albumu Beyoncé „Black Is King”.
DOP: Paweł Jóźwicki @pawel_jozwicki i Michał Maciejowski @michal_maciejowski
Montaż: Paweł Jóźwicki
Make-up: Ewelina Klećkowska @ewelinakleckowska via @bulletproof_warsaw
Produkcja: UNFOUND Studio @unfoundstudio
Specjalne podziękowania dla Nowego Teatru w Warszawie @nowy_teatr oraz @comforty_furniture
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.