Cetaphil Wellness Zone w Chałupach: Piękna skóra zaczyna się od dobrego samopoczucia

Na Półwyspie Helskim marka Cetaphil buduje społeczność skoncentrowaną wokół dobrostanu. Wellness Zone, Hel Riders i festiwal Cetaphil to trzy filary, które łączą ludzi wokół relaksu, sportu i pozytywnych emocji. Bo zdrowa skóra zaczyna się od dobrego samopoczucia.
Chałupy – mekka fanek i fanów sportów wodnych oraz dobrej muzyki – to jeden z najgorętszych wakacyjnych adresów. Tego lata na Półwysep Helski powróciła marka Cetaphil, by razem z lokalnymi twórcami, sportowcami i pasjonatami stworzyć autentyczną letnią społeczność: Cetaphil Skin Community.

Cetaphil Skin Community to wspólnota, która ma sens
Dbanie o siebie, empatia, równowaga i wspólnota to wartości, na których opiera się Cetaphil Skin Community. – Budowanie Cetaphil Skin Community rozpoczęliśmy już kilka lat temu, z myślą o stworzeniu społeczności wokół marki, która dotychczas była postrzegana głównie jako specjalistyczna. Chcieliśmy pokazać, że dermokosmetyki Cetaphil to nie tylko wsparcie dla skóry problematycznej, ale profesjonalna pielęgnacja odpowiednia dla każdego rodzaju skóry – tłumaczy Karolina Kaczmarczyk, Marketing Cx Digital/eComm Lead w Cetaphil.
Wyjątkowa społeczność znalazła tego lata swoje wyjątkowe miejsce na Półwyspie Helskim. Marka Cetaphil stworzyła przestrzeń, w której troska o skórę przenika się z troską o psychikę i zabawę. Bo zdrowa skóra to nie tylko efekt odpowiednio dobranej pielęgnacji za pomocą kosmetyków, ale również stylu życia, który nam służy. I właśnie taki pozytywny styl życia promuje Cetaphil w Chałupach. Podstawą projektu są trzy filary: Wellness Zone, Hel Riders powered by Cetaphil oraz festiwal Cetaphil.
– Cetaphil dopisał kolejny rozdział swojej obecności w Chałupach 6. Ubiegłoroczna, pierwsza Cetaphil Wellness Zone cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego postanowiliśmy kontynuować ten koncept także w tym roku. Zależało nam, aby ponownie zaoferować wczasowiczom coś zarówno dla ciała, jak i dla ducha. Wspólnie z projektem SelfLove zorganizowaliśmy zajęcia jogi, a w naszej przyczepie odbywały się masaże z wykorzystaniem dermokosmetyków Cetaphil. Chcieliśmy jednak zrobić krok dalej i wyjść naprzeciw nowym oczekiwaniom. Inspirowani rosnącą popularnością letnich festiwali, stworzyliśmy własne wydarzenie – Cetaphil Clear Vibes Festival. Spotkało się ono z ogromnym zainteresowaniem, a kluczem do sukcesu było to, że skupiliśmy się na potrzebach naszych odbiorców i naturalnie wpisaliśmy się w unikalny klimat „szóstki” – opowiada Karolina Kaczmarczyk.
Cetaphil Wellness Zone powstała w unikalnej przestrzeni Chałupy 6. Maciej Wajde, prowadzący tam restaurację Karma, podkreśla, że Chałupy 6 zawdzięczają swoją niepowtarzalną atmosferę ludziom, którzy tworzą wokół nich społeczność. – Wielu z nich wraca tu od lat, a ci, którzy przyjeżdżają po raz pierwszy, opowiadają nam o tym, co sprawia, że chcieliby tu wrócić. Mówią o szeroko pojętej serdeczności i chęci wzajemnej pomocy – tłumaczy Maciej. – Kiedy zabraknie ci soli, idziesz kilka przyczep dalej, do znajomego, który przy okazji zaprosi cię na kawę i przegadacie wspólnie warunki na najbliższe dni. Gdy załamuje się pogoda, sąsiad zauważa, że masz uchylony przedsionek, i ci go zasunie tak, żeby nie napadało do środka. Troska – to chyba to słowo, które łączy te światy.

Cetaphil Wellness Zone: Nadmorska strefa dobrego samopoczucia

Po roku przerwy Cetaphil Wellness Zone wróciła do Chałup w nowej odsłonie, by odwiedzającym dać szansę kompleksowego zatroszczenia się o siebie – o ciało i umysł. Strefa powstała we współpracy z kempingiem Chałupy 6, SKS Surfingowym Klubem Sportowym i Projektem Selflove. W jej centrum, z widokiem na zatokę, stanęła kultowa już przyczepa SPA, w której można było naprawdę odetchnąć.
– Budując program Cetaphil Wellness Zone, za nasz priorytet uznaliśmy potrzeby ludzi i wysoki standard świadczonych usług – zarówno w kontekście zajęć sportowych na tarasie, jak i strefy SPA – opowiada Ola Jędrzejewska z Projektu Selflove. – Od lat obserwujemy i badamy rynek wellness w Polsce, dlatego wiemy, jak ważne są detale: dobra joga prowadzona przez doświadczonego nauczyciela, profesjonalnie wykonany masaż kobido czy odpowiednie światło i zapach w przestrzeni SPA, które potrafią całkowicie odmienić atmosferę. Do współpracy zaprosiłyśmy sprawdzonych prowadzących i najlepsze w okolicy terapeutki, a w połączeniu z naszym wellnessowym know-how udało nam się stworzyć wyjątkowe miejsce, w którym każdy może naprawdę o siebie zadbać.

Najlepszą pielęgnację skóry zapewniły oczywiście dermokosmetyki Cetaphil, stworzone z myślą o każdej wrażliwej skórze. Do tego idealnie dopasowany do potrzeb masaż i aromaterapia, relaksacyjna muzyka i ekspertki z @luzniutko, pod których dotykiem odpuszczają wszelkie napięcia w ciele. Cetaphil Wellness Zone to też codzienne sesje jogi, warsztaty mindfulness i oddechowe, strefa relaksu i eksperci od pielęgnacji, którzy podpowiadają, jak świadomie troszczyć się o siebie.
Osobom odwiedzającym Cetaphil Wellness Zone przyświecały podobne wartości – chęć zadbania o ciało i umysł, znalezienia dla siebie najlepszej pielęgnacji i zajęć. – Niesamowite jest to, że do Cetaphil Skin Community faktycznie przychodziły osoby z potrzebą skorzystania z tego, co dla nich przygotowaliśmy. Podczas zajęć jogi widać było pełne skupienie i zaangażowanie uczestników. Łączy ich troska o siebie – o ciało i zdrowie – a także potrzeba regeneracji i wyciszenia, które właśnie tutaj mogą odnaleźć – podkreśla Ola.
Hel Riders: Sportowe emocje i self-care

Chałupy to oczywiście również sportowe emocje. Podczas Hel Riders odbyły się zawody samochodowe Kaszëbë Surfari, a Cetaphil pomyślał o uczestniczkach wydarzenia. Balans zapewniła im Strefa Wellness, czyli wyjątkowa przestrzeń stworzona przez markę. Czekały na nie poranne relaksacyjne sesje jogi, wspólne integrujące brunche i zabiegi pielęgnacyjne na ciało – oczywiście wykonywane dermokosmetykami Cetaphil.


Clear Vibes Festival by Cetaphil: Muzyka, energia, ludzie

Kulminacyjnym punktem Cetaphil Skin Community była impreza łącząca najważniejsze elementy tej letniej nadmorskiej historii: zdrową skórę, psychiczny dobrostan, świetną energię i doskonałą muzykę. W dniach 11-13 lipca w Chałupach odbył się Clear Vibes Festival by Cetaphil przy rapowych i alternatywnych dźwiękach.
Maciej Wajde do niezapomnianych momentów festiwalu zalicza koncert „Legendy Polskiego Hip-hopu Old School x New School”. – W tym roku przedstawiciele młodszego pokolenia (Gruby Mielzky, Miły ATZ) stanęli na jednej scenie z legendami tego gatunku (Eldo, Hans z 52 Dębiec oraz Wzgórze Ya-Pa 3) pod batutą L.U.C.-a w aranżacjach orkiestry Rebel Babel. Energia była niesamowita… Artyści mówili o wzajemnym międzypokoleniowym szacunku, a w powietrzu unosił się duch jedności ponad podziałami – wspomina Maciej. – Szczególnie zapamiętaliśmy moment, w którym wszyscy artyści i cała społeczność „szóstki” śpiewali wniebogłosy: „Wiesz, co to znaczy – TO MY POLACY!”. Wtedy naprawdę mieliśmy ciary! Kolejnego dnia odbyły się ważne dla nas panele dyskusyjne „Młode Głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” projektu Martyny Wojciechowskiej. Ze sceny padło wiele wartościowych refleksji dotyczących m.in. tego, jak ważne jest przeciwstawianie się iluzji szybkiego sukcesu, który często prezentują młodym ludziom social media, i wnioski, że prawdziwa droga rozwoju to proces, często długotrwały i okupiony ciężką pracą. Było również o relacjach i o tym, jak ważne jest, aby mieć wokół siebie ludzi, z którymi czujesz się „jak w domu”.
Bez wątpienia tegoroczna edycja festiwalu i wszystkie inne aktywności, wokół których szansę miała powstać wyjątkowa społeczność, czyli Cetaphil Skin Community na Półwyspie Helskim, zostaną w pamięci na długo. Była to okazja do niezapomnianych spotkań. Bycie razem i wspólne celebrowanie idei, że dbanie o siebie to coś więcej niż obowiązek i codzienna rutyna – holistyczne dbanie o ciało i umysł, czyli świadomy styl życia, który nam służy. A jego siłą są ludzie, którymi się otaczamy, z którymi dzielimy wartości oraz inspirujemy się wzajemnie do czułego troszczenia się o siebie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.