Znaleziono 0 artykułów
24.11.2021

Luźne dżinsy marki Levi’s hitem 2021 roku

Fot. @haileybieber

Luźne dżinsy są hitem 2021 roku. I nikogo nie powinno to dziwić, chyba że ktoś nie widział żadnej z wielu denimowych stylizacji it-girls albo nie wie nic na temat dżinsowych trendów, które zdominowały wybiegi podczas kilku ostatnich sezonów.

Według platformy Lyst, której zasięgi ogarniają cały glob, użytkownicy wpisują frazę „baggy jeans” (luźne dżinsy) albo „wide-leg jeans” (z szeroką nogawką) dwukrotnie częściej niż hasło „skinny jeans” (obcisłe). Największą popularnością cieszą się loose-fit marki Levis. Popyt na te dżinsowe spodnie o skejtowskim wdzięku, który nigdy nie przemija, wzrósł w ciągu roku o 52 proc.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Levi's (@levis)

Nietrudno dostrzec, na czym polega ich atrakcyjność. Dzięki wcięciu w talii skontrastowanemu z obszernymi nogawkami sprawiają wrażenie wygodnych i miłych w noszeniu. Na ich korzyść działa też przystępna cena – para kosztuje 120 funtów.

Do fanek tych spodni należą gwiazdy: Hailey Bieber, czyli jedna z twarzy marki Levis, oraz Lily-Rose Depp, która – zanim loose-fit stały się modne – nosiła model 560. Bieber chętnie wybiera także inny model tej marki: Ribcage 501 z szeroką nogawką. Często łączy je z rzucającymi się w oczy sneakersami i dodatkami od Bottegi Venety. Warto też zauważyć, że Jodie – jedna z ulubionych torebek Lily-Rose z tego domu mody – to w tym roku trzeci najchętniej wyszukiwany produkt na platformie Lyst.

Użytkownicy Lyst wyszukują sneakersy Nike Air Force 1 około 4 tys. razy dziennie

Przyjaciółki supermodelki, Kendall JennerKaię Gerber, z pewnością ucieszy fakt, że wygodne chodaki Boston marki Birkenstock – idealne na czas po lockdownie połączenie półbutów i klapek – zajęły w tym zestawieniu czwarte miejsce. Tuż za nimi uplasowały się: asymetryczna sukienka mini projektu Nensi Dojaki, szydełkowa torebka od Prady oraz kardigan La Maille Pralù od Jacquemusa.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Levi's (@levis)

W tym roku modne były również sneakersy. Air Force 1 marki Nike zyskały nowych zwolenników wśród reprezentantów generacji Z – dzięki nim zainteresowanie tą nową wersją butów z 1982 roku wzrosło o 248 proc. (użytkownicy Lyst wyszukują model Air Force około 4 tys. razy dziennie!). Wygląda na to, że odwiecznie modne połączenie dżinsów i sneakersów pozostanie z nami jeszcze długo.

Artykuł w oryginale ukazał się na Vogue.co.uk.

Alice Cary
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę