Znaleziono 0 artykułów
05.04.2018

INGLOT ogłasza współpracę z Jennifer Lopez

05.04.2018
(Fot. Sølve Sundsbø, mat. prasowe INGLOT)

To może być najgłośniejsza współpraca, jaką kiedykolwiek nawiązała polska marka urodowa. INGLOT ogłosił właśnie datę premiery limitowanej, liczącej 70 elementów kolekcji, stworzonej wspólnie z Jennifer Lopez. Gwiazda muzyki debiutuje tym samym w branży beauty w roli projektantki. A polska marka umacnia swoją pozycję na międzynarodowej scenie.

Kiedy w 1983 roku Wojciech Inglot zakładał w rodzinnym Przemyślu markę kosmetyków, miał plan uczynić z niej kluczowego gracza na międzynarodowych rynkach. Aby to osiągnąć stosował innowacyjne modele biznesowe: postawił na centralizację produkcji, nie bał się niespotykanych dotąd, technologicznych rozwiązań. Dziś, INGLOT to jedna z najbardziej znanych i najlepiej zarabiających marek urodowych na świecie. Sympatią darzą ją Polki, Amerykanki i mieszkanki Bliskiego Wschodu, zachwycone szczególnie bogatą ofertą mocno napigmentowanych cieni do powiek i oddychających lakierów do paznokci (dzięki czemu muzułmanki nie muszą ich zmywac na czas modlitwy), które wprowadzono do sprzedaży w 2013 roku.

Międzynarodową pozycję polskiej marki z pewnością umocni współpraca z Jennifer Lopez – jedną z najbardziej znanych gwiazd muzyki – która dla INGLOT stworzyła limitowaną, liczącą 70 produktów kolekcję. Linia J.LO x INGLOT to selekcja utrzymanych w szerokiej gamie kolorystycznej cieni do powiek, pudrów, szminek, bronzerów i różów do policzków. Stonowane odcienie nude towarzyszą tu połyskliwym, brokatowym akcentom, a zmysłowe, głębokie kolory idealnie sprawdzą się jako narzędzie do stworzenia wieczorowego makijażu w stylu smokey-eyes. Nie zapomniano także o jednym z najbardziej lubianych i najlepiej sprzedających się produktów marki – palecie Freedom System, dającej możliwość indywidualnego dopasowania produktów i kolorów.

Lopez nie tylko została gwiazdą promującej kolekcję kampanii (zdjęcia wykonał norweski fotograf Sølve Sundsbø). Miała także czynny udział w doborze kolorystyki i opakowań, a także nazw produktów. Faktycznie, "Boogie Down Bronze” czy „Livin’ The Highlight”, równie dobrze co nazwami bronzerów czy rozświetlaczy, mogłyby być tytułami rytmicznych piosenek Amerykanki.

Premierę kolekcji zaplanowano na 26 kwietnia. W Polsce dostępna będzie w punktach sprzedaży INGLOT, a także na inglot.pl i jenniferlopezinglot.com.

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę