Znaleziono 0 artykułów
22.12.2023
Artykuł partnerski

Monnari świętuje jubileusz 25-lecia

22.12.2023
Fot. Materiały prasowe

Kolekcją na sezon jesień-zima 2023 marka Monnari świętuje jubileusz 25-lecia. – Przy tworzeniu kolekcji na sezon jesień-zima 2023 inspirowaliśmy się naszymi klientkami. Ich zmieniające się potrzeby oraz dynamicznie ewoluujący świat skłaniają nas do nieustannego dostosowywania się i wyprzedzania trendów – mówi Ewa Kobza, dyrektorka kolekcji w Monnari.

Trendy z twistem

– W sezonie jesień-zima 2023 podążamy za kilkoma głównymi trendami. Kładziemy nacisk na brązy, energetyczne kolory i powrót do eleganckiej szarości – opowiada Ewa Kobza. Unikalność kolekcji podkreślają autorskie druki, starannie zaprojektowane przez zespół projektowy Monnari. – W tym sezonie postawiliśmy na total looki, prezentując kolorowe sylwetki, co stanowi odważną deklarację stylu. Postawiliśmy też na zestawy umożliwiające łączenie różnych elementów, takich jak spódnice ze swetrami, wykonanych z tej samej wysokiej jakości materiałów – kontynuuje dyrektorka kolekcji.

Ewa Kobza, dyrektorka kolekcji w Monnari/ Fot. Materiały prasowe

Dodatkowym elementem wyróżniającym kolekcję są modele z błyskiem. – Aby dodać naszym jesienno-zimowym propozycjom elegancji i subtelnego blasku, proponujemy błyszczące, cekinowe swetry. To jeden z unikalnych akcentów, który sprawia, że kolekcja nie podąża ślepo za trendami, a składające się na nią projekty wyróżniają się na tle innych marek – mówi Kobza. Marka Monnari pragnie bowiem, by jej klientki mogły eksperymentować z modą, jednocześnie nie rezygnując z mody.

Z myślą o kobietach

Jubileuszowa kolekcja Monnari czerpie również inspirację z kluczowych momentów w historii swojego istnienia. To podróż przez najbardziej ikoniczne projekty marki, wyjątkowe wzory i momenty, których ubrania Monnari były świadkami. – Z tej retrospektywy wynika jedno: to nasze klientki były i są naszą największą inspiracją. Ich styl, pewność siebie i niezależność kształtują naszą drogę projektowania. Jubileuszowa linia jest wyrazem uznania dla tych, którzy byli z nami przez te lata, ale i tych, którzy dołączają do Monnari teraz. To wyraz wdzięczności i miłości, którą wkładamy w każdy projekt. Jubileusz to nie tylko święto naszej marki, to święto kobiet, które są źródłem naszej siły i inspiracji – podsumowuje Ewa Kobza.

Fot. Materiały prasowe

Bezcenne doświadczenie

Praca nad kolekcją celebrującą 25-lecie istnienia marki okazała się doświadczeniem nie tylko inspirującym, lecz również wymagającym. Każde z wyzwań, które pojawiły się w trakcie procesu, okazało się motywujące. – Musieliśmy uwzględnić historię marki Monnari, nasze osiągnięcia i doświadczenia. Chcieliśmy, aby jubileuszowa kolekcja była podróżą po 25 latach naszej modowej działalności. Jednocześnie staraliśmy się zachować równowagę pomiędzy tradycją a nowoczesnością. Naszym celem było, odzwierciedlenie zarówno naszych korzeni, jednocześnie dając nowe, świeże spojrzenie na markę – wspomina dyrektorka.

Fot. Materiały prasowe

Marka musiała sprostać też oczekiwaniom lojalnych klientek, które jej zdaniem zasługiwały na coś niepowtarzalnego. Jubileuszowa kolekcja nie tylko oddaje szacunek do przeszłości, ale także manifestuje niezmienną pasję do kreowania mody, która podkreśla indywidualny styl. Jak dokładnie wyglądały kulisy jej powstawania? – Proces projektowy to wiele godzin dyskusji, przemyśleń i decyzji, które prowadzą do stworzenia unikalnych propozycji. W jego trakcie konfrontujemy pomysły, porównujemy jakość, dobieramy formę druku i kolorystykę. To moment, w którym zespół angażuje się w tworzenie czegoś nowego i wyjątkowego. Nasza praca nie polega tylko na tworzeniu ubrań, lecz także kreowaniu historii, które odzwierciedlają naszą wizję mody i pasję do tego, co robimy – opowiada Ewa Kobza. 

Fot. Materiały prasowe

Twórcy Monnari gotowi na wyzwania, jakie niesie przyszłość

Świętując jubileusz 25-lecia, twórcy marki Monnari spoglądają w przyszłość z niezwykłym entuzjazmem. W planach jest eksploracja trendów oraz innowacyjnych wzorów i technologii. Najważniejsze jest jednak to, by nie zatracić charakterystycznej estetyki.

Fot. Materiały prasowe

– W jubileuszowym roku kładziemy nacisk na budowanie silniejszego związku z klientkami, słuchając ich potrzeb i oczekiwań. Planujemy zaskakiwać innowacyjnymi projektami, wydarzeniami oraz ofertami. Jesteśmy gotowi na wyzwania, jakie niesie przyszłość, a naszym celem jest kontynuowanie tej pięknej podróży, którą zaczęliśmy 25 lat temu – zapowiada Kobza.


Credits:

Zdjęcia: Emi Karpowicz I Shipyard Creative Agency
Make-up: Aneta Zygalo
Włosy: Małgorzata Kotulska
Modelki: Krystyna Sokołowska, Ewa Jakubiec, Martyna Mendelska 
Stylizacja: Adam Szymczak
Retusz: Emi Karpowicz
Dyrektor Artystyczny: Justyna Kwaśniak
Zdjęcie Ewy Kobzy: Patrycja Polańska

Urszula Zwiefka
Proszę czekać..
Zamknij