Znaleziono 0 artykułów
05.02.2023
Artykuł partnerski

Sneakersy Lacoste L003 Neo: Krok w rytmie miasta

05.02.2023
Fot. Materiały prasowe

Marka Lacoste już 90 lat temu w nowatorski sposób połączyła sport z modą. W kolejnych dekadach sprawiła zaś, że charakterystyczne logo z zielonym krokodylem stało się symbolem jakości, komfortu i doskonałego stylu. Tym samym moda sportowa nabrała nowego znaczenia, a projekty Lacoste stały się pożądane również poza kortem tenisowym. Teraz, dzięki nowemu modelowi sneakersów L003 Neo, marka przekracza kolejne granice, dyktując nowe trendy w przestrzeni miejskiej.

Rene Lacoste zasłynął nie tylko ze świetnej gry na korcie, lecz także z tego, że nie bał się łamać utartych schematów. To właśnie on jako pierwszy wystąpił na korcie tenisowym w białej koszulce z krótkim rękawem. Był rok 1927, więc nowoczesna stylizacja Francuza, zaprezentowana dumnie podczas turnieju US Open, wywołała olbrzymie zainteresowanie. Idąc za ciosem, Lacoste stworzył własną markę.

Fot. Materiały prasowe

Lacoste, projektując nowe kolekcje, nieustannie idzie z duchem czasu. Bo przecież świat wokół bez przerwy się zmienia – staje się coraz bardziej dynamiczny, nieprzewidywalny, a przez to – fascynujący. My również żyjemy szybciej, mocniej, bardziej. Choć jesteśmy w ciągłym biegu, w codziennym sprincie pragniemy jak najpełniej wyrażać siebie. L003 Neo zaprojektowano z myślą o tych, którzy nigdy nie stoją w miejscu oraz nie tylko śledzą, lecz także kreują trendy – w streeatwearze, kulturze, muzyce, sztuce. To buty na czasie, stanowiące swoistą odę do rytmu miasta i jego niespożytej energii. To model ze szczyptą kreatywnego szaleństwa, stworzony dla niepokornych.

Fot. Materiały prasowe

Game, set, match

Ella MaiFot. Materiały prasowe

Kluczową inspiracją dla powstania modelu L003 Neo była piłka tenisowa. Począwszy od jej wibrującego zielonego koloru, przez prędkość i trajektorię lotu, aż po moment dynamicznego odbicia od kortu. To wszystko wyraża się w sneakersach L003 – energia, szybkość, nieprzewidywalność i śmiałość. Nowe buty Lacoste przekraczają więc kolejne granice – wychodzą z kortu na tętniącą życiem ulicę, ze świata sportu wkraczają do nowoczesnego uniwersum modowego.

Jeśli chodzi o sam projekt modelu L003 Neo, to opiera się on na wyjątkowo grubej podeszwie zewnętrznej, zapewniającej perfekcyjną stabilność i wysoki komfort noszenia. Cholewka sneakersów została wykonana z neoprenu i siateczki, materiałów charakterystycznych dla modnego dziś streetwearu. Z boku butów znajduje się widoczne logo marki oraz symbol kultowego krokodyla (to nawiązanie do samego Renégo Lacoste, gdyż wywodzi się od przezwiska, jakie nadano mu na korcie: „Le Crocodile”).

Modele damskie i męskie z linii L003 Neo są dostępne w neonowej zieleni i żółci, podkreślających oczywiście tenisową tradycję francuskiej marki.

Midwxst/ Fot. Materiały prasowe

Bohaterami energetyzującej kampanii L003 Neo są dwie gwiazdy muzyki na styku trapu, popu i hip hopu. Pierwszą z nich jest pochodząca z Londynu Ella Mai, autorka hitu „Boo’d Up”, mająca na swoim koncie m.in. współpracę z raperem i producentem Roddym Ricchem. Drugą – amerykański raper Midwxst, który wyrasta na nową ikonę tego gatunku muzycznego. Oboje ucieleśniają to, czym są nowe sneakersy Lacoste. Kampania reklamowa jest zaś rodzajem hołdu dla nieskrępowanego ruchu – zarówno piłki tenisowej, jak i ludzkiego ciała. Ruchu, który nieustannie prowadzi naprzód.

Natalia Hołownia
Proszę czekać..
Zamknij