
LEGO kojarzy się z dziecięca kreatywnością. Z tych duńskich klocków każdy z nas przynajmniej raz konstruował niezwykłe budowle. Powracając do dziecięcej beztroski, twórczą energię możemy skierować na personalizację projektów z kolekcji kapsułowej Levi’s x LEGO.
Karyn Hillman, Chief Product Officer Levi Strauss & Co, mówi o nowej kolekcji jako o „płótnach do zabawy”, a współpracę marek określa mianem „celebrującej ekspresję, kreatywność i nostalgię”.
Na ubrania Levi’s naszyte zostały elastyczne panele LEGO, wykonane z giętkiego silikonu, do których można przyczepiać specjalne elementy (LEGO DOTS), tworząc własny wzór. Skomponowane z elementów tej kapsułowej kolekcji stroje będą niepowtarzalne.

Personalizowane naszywki będą dostępne na bluzach i akcesoriach, m.in. spodniach 501, ‘93 Straight Jeans czy kurtce Dad Crop Trucker Jacket. Do tych produktów będzie dołączone aż 110 klocków, co umożliwi tworzenie nieograniczonej liczby wzorów. Mniejszymi akcentami umieszczonymi w kolekcji są guziki w kolorach klocków, czy rozpoznawalna na całym świecie, skórzana naszywka Levi’s przekształcona w czerwoną płytkę LEGO.

Levi’s od 1873 roku jest najbardziej rozpoznawalną marką dżinsową na świecie (spodnie są najczęściej kopiowane). Marka cały czas poszerza ofertę o zrównoważone rozwiązania.
LEGO Group to duńska marka, powstała w 1932 roku. Od tego czasu bezustannie inspiruje dzieci i dorosłych do kreatywnego myślenia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.