Kolekcją na jesień-zimę 2025-2026 Zegna powraca do swoich korzeni

Choć marka Zegna została założona 115 lat temu, jej idee przetrwały do dziś. Kolekcja na jesień-zimę 2025-2026 powraca do korzeni włoskiego domu mody, by oddać hołd życiowej pasji założyciela – Ermenegilda Zegni. Ten wizjoner męskiej elegancji marzył o tworzeniu najlepszych tkanin na świecie, a także o wplataniu w nie swojego niepowtarzalnego stylu. I to on jako jeden z pierwszych rozumiał, że luksus najdonioślej wyraża się w ciszy.
Kolekcje Zegna od dekad wyznaczają standardy męskiej elegancji. W tym sezonie definiują ją powrót do stylu turyńskiego oraz najbardziej szlachetne przędze. Jakie trendy Zegna kreuje na sezon jesienno-zimowy?
„To nie garnitur. To Zegna”. W kolekcji jesień-zima 2025-2026 legendarna marka powraca do swoich korzeni
Ermenegildo Zegna rozumiał styl nie tylko przez same ubrania. Wierzył, że dopełnia go osobowość, ogłada i pewność siebie. Tworzył ubrania, które stały się synonimem wyrafinowania, klasy i charakteru płynącego z kunsztownego krawiectwa. Ich podstawą od zawsze była jakość. Na tej znał się jak mało kto. W słynnych zakładach dziewiarskich dążył do uzyskania najbardziej szlachetnych przędz.

Innym wątkiem jest charakterystyczny dla samego Ermenegilda Zegni styl turyński. Założyciel marki własne tkaniny nosił do osobistego krawca w Turynie. To tam powstawały pierwsze sylwetki definiujące jego styl. W kolekcji na jesień-zimę 2025-2026, a także w kampanii z udziałem Madsa Mikkelsena dyrektor kreatywny domu mody Alessandro Sartori w wysmakowany sposób wraca do tego rozdziału w historii marki, przywracając dawny blask turyńskiemu stylowi.

Projekty z kolekcji na sezon jesień-zima 2025-2026 w nowoczesny sposób składają hołd dziedzictwu marki, prezentując nowoczesną odmianę stylu turyńskiego, któremu początek dał garnitur Ermenegilda Zegni. Jego krój wyróżnia się mocno zaznaczonymi ramionami, szerokimi klapami oraz precyzyjną konstrukcją. Na każdym rękawie znajdują się trzy guziki, najwyższy z nich nosi charakterystyczny znak marki – 232 Road, a wprawne oko dostrzeże również zaokrąglone kieszenie (naszyte lub z patką). Te wszystkie subtelności składają się na rozpoznawalny wyrafinowany styl stworzony z myślą o tym, by przetrwał lata. Ten sentymentalny stylowy powrót doskonale oddaje ideę marki, która nie podąża za trendami, lecz je wyznacza.
Kampania Zegna jesień-zima 2025-2026 z ambasadorem marki Madsem Mikkelsenem to kolejny symboliczny powrót do początków kultowego brandu

Dopełnieniem powrotu do korzeni w sezonie jesień-zima 2025-2026 jest kampania z udziałem mężczyzny, którego styl idealnie odzwierciedla to, co prezentuje sobą Zegna. Za sprawą ambasadora brandu Madsa Mikkelsena historia zatacza koło. Aktor pozuje w wykwintnych wnętrzach Teatro Regio di Torino, które doskonale współgrają z szykownymi sylwetkami. Jest ubrany w perfekcyjnie skrojony czarny garnitur z dopasowaną czarną koszulą, a także w garnitur w kratę oraz płaszcz. Emanuje pewnością siebie, wrodzoną elegancją, niewymuszoną nonszalancją. Tym samym twórcy kampanii wysyłają do nas przesłanie, że Zegna to styl bycia, który nie potrzebuje krzyczeć, by być zauważonym. Obok takiej klasy nie sposób przejść obojętnie.
Warszawski butik Zegna w Ethos Warsaw dopełnia luksusowej wizji europejskiej stolicy
W Zegna nie ma mowy o przypadku. Dlatego też na swoją warszawską reprezentację marka wybrała wyjątkowe miejsce, które na mapie stolicy stało się synonimem dobrego smaku i wyrafinowania. Ethos Warsaw znajduje się w samym sercu Warszawy – na placu Trzech Krzyży, gdzie przecinają się szlaki mody, biznesu i kultury. Tam mieszczą się siedziby wielu luksusowych marek, w tym kultowego włoskiego domu mody. W designerskim butiku klienci mogą już obejrzeć dostępne kolekcje oraz skorzystać z profesjonalnego doradztwa specjalistów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.