
Nowa kolekcja marki Bytom na sezon jesień-zima 2025 to opowieść o ponadczasowym krawiectwie, zakorzenionym w DNA marki, która od 80 lat ubiera mężczyzn. Ambasadorem kampanii ponownie został Marcin Dorociński.
Kolekcja łączy klasyczne krawiectwo ze współczesną elegancją. Inspiracje angielskim rzemiosłem i włoską nonszalancją od lat definiują estetykę marki. Wśród propozycji znajdziemy wełniane płaszcze, garnitury, marynarki i swetry, utrzymane w stonowanej palecie beżu, brązów i melanżowych szarości. Charakteru nadają im drobne wzory, faktury oraz klasyczna krata typu Windowpane czy księcia Walii.

Filmowa narracja kampanii, w której Dorociński występuje jako przewodnik, skupia się na powrotach – do miejsc i ludzi, którzy kształtują nasze „tu i teraz”
Marka Bytom pozostaje wierna swojemu dziedzictwu, jednocześnie odpowiadając na potrzeby współczesnych odbiorców. Opowieść o rodzinnych domach i pamięci o przodkach pasuje do marki, która od pokoleń towarzyszy mężczyznom w ważnych momentach ich życia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.