Znaleziono 0 artykułów
02.02.2024
Artykuł partnerski

Nowa kampania biżuterii Schubert: Blisko Ciebie

02.02.2024
Nowa kampania promocyjna biżuterii Schubert (Fot. Materiały prasowe)

Biżuteria Schubert to nie tylko dopełnienie stylizacji, atrakcyjne ozdoby, ale także symbole uczuć i wspomnień. Marka przypomina o tym w swojej najnowszej kampanii „Blisko Ciebie”.

Biżuterii nadajemy szczególne znaczenie, nosząc ją codziennie blisko ciała, traktując jako coś osobistego, czasem intymnego, czasem o symbolice tylko nam znanej. Zdarza się, że wiążą się z nią wspomnienia. Nie inaczej jest z tą, którą obdarowujemy bliskie nam osoby. Biżuteria może mieć dużo wspólnego z naszymi emocjami i przeżyciami.

Nowa kampania promocyjna biżuterii Schubert (Fot. Materiały prasowe)

Biżuteria Schubert: Więcej niż ozdoby

Od zarania dziejów biżuteria symbolizowała wyczucie stylu, bogactwo albo miłość. Miała za zadanie przyciągać szczęście, czasem pełniła formę waluty. Dziś bywa sposobem na wyrażanie siebie, cenną pamiątką, która często łączy pokolenia, choćby wtedy, gdy nosimy pierścionek, który podarowała mama, albo naszyjnik należący kiedyś do babci. Wiele najwspanialszych i znanych wszystkim historii miłosnych wiąże się właśnie z wręczaniem biżuterii.

O tym, by wszystkie te rodzinne opowieści, osobiste przeżycia, ważne wydarzenia i osoby, ale też miłe chwile codzienności trzymać blisko siebie – w pamięci, na dłoni czy nadgarstku – by móc wracać do nich na okrągło, opowiada najnowsza kampania Schubert. Nową kolekcję nazwano „Blisko Ciebie”. Zwraca ona uwagę na wartość rzemiosła i bogatej tradycji marki, znaczenie wysokiej jakości oraz precyzji wykonania.

Nowa kampania promocyjna biżuterii Schubert (Fot. Materiały prasowe)

Schubert: Biżuteria dla pokoleń

Delikatne i minimalistyczne łańcuszki, geometryczne kolczyki (koła, prostokąty, kwadraty), zgrabne sygnety czy efektowna broszka w kształcie agrafki wykonane zostały z najlepszych materiałów, takich jak wytrzymałe złoto próby 585 czy srebro 925. Taką biżuterię możemy nosić przez lata, a gdy przyjdzie czas, przekazać ją dalej. W kolekcji znajdziemy sporo symboli: od słońca przez półksiężyc, motyla, do serca i znaku nieskończoności. Tym wszystkim wzorom z czasem możemy przypisać własne znaczenia. Jeśli chcielibyśmy podkreślić indywidualny charakter czy historię związaną z daną osobą, Schubert proponuje charmsy, które możemy dopinać do biżuterii wedle uznania.

Usługę personalizacji marka wprowadziła także w formie kreatora obrączek w swoim sklepie internetowym. Z jego pomocą zadbamy o każdy detal, dopracujemy obrączki, poczynając od profilu, wymiarów, wyboru metali szlachetnych, nacięć aż po decyzję o grawerunku czy diamentach.

Nowa kampania promocyjna biżuterii Schubert (Fot. Materiały prasowe)


Kolekcja „Blisko Ciebie” daje nieskończoną liczbę pomysłów na prezenty, w szerokim przedziale cenowym, dzięki czemu sprawienie niespodzianki staje się łatwe. Do tego właśnie zachęca marka – by próbować celebrować codzienność, wypełniać ją przyjemnością i nadawać zwyczajnym chwilom znaczenie, zwłaszcza jeśli dzielimy je z ważną dla nas osobą.

Jubiler Schubert dał się poznać klientom dzięki swoim sklepom, m.in. w Poznaniu, Krakowie, Opolu, we Wrocławiu czy w Warszawie. Jako renomowana sieć salonów oferuje biżuterię, zegarki oraz duży wybór kamieni szlachetnych, a także ozdób z wykorzystaniem naszego rodzimego bursztynu.

Nowa kampania promocyjna biżuterii Schubert (Fot. Materiały prasowe)

Od 15 lat Schubert jest partnerem konkursu Miss Polski. Historia tej rodzinnej marki sięga XIX wieku i choć jej właściciele patrzą w przyszłość oraz odpowiadają na dzisiejsze potrzeby klientów i klientek, na przykład prowadząc nowoczesny sklep internetowy, nie zapominają o swoim bogatym dorobku. Wartościami, którymi kieruje się marka, są jakość, lokalna produkcja, poszanowanie rzemiosła przy jednoczesnym łączeniu tradycyjnej sprzedaży z tą online. 

Twórcom marki zależy, żeby być naprawdę blisko swoich klientów.

Ismena Dąbrowska
Proszę czekać..
Zamknij